شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون

مدال آوران بیمه تعاون در لیگ کاراته وان سری آ _ قبرس

پیکارهای لیگ جهانی سری آ قبرس در شهر لارناکا برگزار و نمایندگان کاراته کشورمان موفق به کسب یک نشان طلا، ۲ نقره و ۲ برنز شدند.

مدال آوران بیمه تعاون در لیگ کاراته وان سری آ _ قبرس

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، در پایان دومین روز از رقابت های لیگ کاراته وان قبرس، پرونده نمایندگان ‌کاراته کشورمان با دریافت یک نشان طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بسته شد.

در این پیکارها که با حضور 4 نماینده کاراته و و همچنین 4 نماینده کاتا کار بیمه تعاون برگزار شد، کاراته کای بیمه تعاون با نام محمود نعمتی با کسب 5 پیروزی برابر نمایندگان کلمبیا، مقدونیه، آذربایجان و گرجستان و همچنین شکست گرگ اندرسون اسکاتلندی، مدال طلای وزن ۸۴+ کیلوگرم را بر گردن انداخت. مهدی عاشوری دیگر کاراته کار بیمه تعاون نیز با شکست نمایندگان بلغارستان، ایتالیا و مصر و در ادامه با پیروزی 5 بر 1حریف مقدونیه ای خود را شکست داد و موفق به کسب مدال برنز شد.صالح اباذری و علی رضا حیدری 2 نماینده دیگر نیز شکست از حریفان خود را پذیرفتند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

در کاتا تیمی مردان کشورمان نیز که متشکل از کاتاکاران بیمه تعاون بود محمد صدرا شیدزی، سهند اسلامی، مهدی حق نظری، یحیی پیشه با هدایت احد شاهین، در دور اول به عنوان تیم چهارم گروه خود راهی مرحله بعدی شدند و در این مرحله با قرار گرفتن در جای دوم گروه راهی دیدار رده بندی و سپس با برتری مقابل ایتالیا به نشان برنز دست یافتند

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied