شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون

رشد 116 درصدی فروش بیمه تعاون

بیمه تعاون با مدیرعاملی یونس مظلومی در شهریور امسال موفق شده تا فروش خود را نسبت به شهریور سال گذشته ۱۱۶ درصد و در نیمه نخست ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۳ درصد رشد دهد و اگر این روند رشد فروش ادامه یابد، احتمال ثبت رکورد فروش جدید در تاریخ این شرکت وجود دارد.

رشد 116 درصدی فروش بیمه تعاون

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون بیمه تعاون با مدیرعاملی یونس مظلومی در شهریور امسال موفق شده تا فروش خود را نسبت به شهریور سال گذشته ۱۱۶ درصد و در نیمه نخست ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۳ درصد رشد دهد و اگر این روند رشد فروش ادامه یابد، احتمال ثبت رکورد فروش جدید در تاریخ این شرکت وجود دارد.

 

دنیای بیمه پیشتر در گزارشی با عنوان رمزگشایی از جهش ۷۹ درصدی سود بیمه تعاون مطرح کرد که روند فروش بیمه تعاون در سال گذشته و برآورد سال ۱۴۰۲ نشان از حرکت این شرکت بر اساس برنامه هیات مدیره دارد چرا که سال گذشته این شرکت موفق به فروش ۱۸ هزار و ۳۴۶ میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریالی بیمه‌نامه شده و رشدی ۷۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ را ثبت کرده است. برای سال آینده هم این شرکت رشد ۶۴ درصدی در تولید حق بیمه را پیش‌بینی کرده و انتظار دارد که میزان فروش به بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال برساند.

 

گفتنی است میزان درآمدی که این شرکت بیمه در شهریورماه از بخش نام‌برده شناسایی کرده است ۱۴۳ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۷۷ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

همچنین شرکت بیمه تعاون با سرمایه ثبت شده ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۸۹۳ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست رکورد بی‌نظیری ثبت و در ششمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۳۸۴ میلیاردتومانی دست پیداکند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied