شمانیوز
شما نیوز

دادستان کل کشور در سفر به منطقه آزاد ارس؛

دستگاه قضایی برای حل مشکلات اقتصاد در کنار دولت است

دادستان کل کشور در سفر به منطقه آزاد ارس و بازدید از واحدهای تولیدی منطقه، اظهار داشت: دستگاه قضایی برای حل مشکلات اقتصادی در کنار دولت است و در نقش مطالبه‌گر در این زمینه عمل می‌کند. برای رفع تحریم‌ها و عبور از گردنه‌های سخت و رسیدن به قله همیشه به قوه مجریه کمک کرده و خواهیم کرد.

دستگاه قضایی برای حل مشکلات اقتصاد در کنار دولت است

 حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد افزود: کمکی که دستگاه قضایی به تولید می‌تواند کند بیشتر مربوط به رفع موانع حقوقی و قضایی است، اگر واحد تولیدی پرونده‌ای دارد مشکلات حقوقی را تا جایی که خلاف صریح قانون نباشد دستگاه قضا می‌تواند حل و فصل کند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه یکسری از مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه تسهیلات بانکی است و قوه قضائیه در این زمینه امکان کمک دارد، خاطرنشان ساخت: برخی از مشکلات نیز مربوط به دستگاه‌های اجرایی است و قوه قضاییه به اعتبار عضویت در ستاد رفع موانع تولید  تلاش دارد با دستگاه‌های اجرایی تعامل نماید و در جهت رفع مشکلات گام بردارد‌.

وی تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است همه دستگاه‌های قضایی و اجرایی باید دست به دست هم دهند و این مشکلات اقتصادی کشور حل شود و در رفع تحریم‌ها و برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی با همدیگر تعامل داشته باشیم.

دادستان کل کشور، از 2 واحد تولیدی شرکت ره پویان جبهه سبز تولید کننده سازه‌های گلخانه‌ای و واحد تولیدی راکد پاناچوب در منطقه آزاد ارس بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات این دو واحد تولیدی قرار گرفت و دستورهای لازم را در راستای رفع مشکلات آن‌ها صادر کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied