شمانیوز
شما نیوز

آتیلا پسیانی | آتیلا پسیانی درگذشت

غش کردن گوهر خیراندیش از خبر فوت آتیلا پسیانی + فیلم

گوهر خیراندیش با شنیدن خبر فوت آتیلا پسیانی از حال رفت.

غش کردن گوهر خیراندیش از خبر فوت آتیلا پسیانی + فیلم

به گزارش شمانیوز: گوهر خیراندیش با شنیدن خبر فوت آتیلا پسیانی از حال رفت.آتیلا پسیانی پس از تحمل یک دوره بیماری از دنیا رفت. انجمن بازیگران خانه سینما اعلام کرد:با قلبی اندوهگین و دردبار و زبانی الکن به اطلاع می‌رسانیم متاسفانه هنرمند ارزشمند و بی‌بدیل سینما ، تئاتر و تلویزیون کشورمان آتیلا پسیانی عزیز پس از دوران سخت و طولانی بیماری و در خارج از وطن از میان ما رفت و به آرامش بیکران پیوست.

 

 

گوهر خیراندیش با انتشار پستی در اینستاگرام به مرگ آتیلا پسیانی واکنش نشان داد و نوشت:

(ممنون از بهرنگ علوی عزیز برای فرستادن بخش بسیار زیبای فیلم « نقش نگار » به کارگردانی علی عطشانی) .

با آزاده تو ی خیابان بودیم که پسرم امید از آلمان

زنگ زد و گفت :دوستم در فرانسه پرستار بیمارستانی است که عمو آتیلا در آن بستری است . پریدم توی حرفش گفتم : حالش چطوره است ؟ گفت پس خبر نداری ؟ نزدیک بود از حال بروم دخترم دستم را گرفت . گفتم عمو آتیلا هم رفت پیش بابا.

بقول مرجان شیر محمدی عزیز شنیدن مرگ عزیز ان

« دل شکاف» است.

آتیلا جان از کی ؟ و چه وقت بگویم ؟ از سالهای بسیار دور که همراه مادر به شیراز آمدی تا تئاتر ما را به تماشا بنشینی از دوستی دیرینه تو و جمشید بنویسم از شب‌های بمباران که تو عزیزم، به همراه فاطی جان و ستاره نازنین خانه ی ما رادر اکباتان امن ترین جا می‌دانستید؛ از سفر، از دانشکده، از اولین باری که در مقابلم در تالار رودکی نقش جوان عاشق پیشه ا ی را بازی کردی ؛ از نقش همسرم ، برادرم، دکتر خانواده و... از کدام بگویم؟ از دو سه ماه پیش در خانه ی سینما که اجازه ندادی ترا ناهار مهمان کنم .. . دیگر از هیچ چیز نمیگویم فقط سلام مرا به یار غارت جمشید اسماعیلخانی برسان .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied