شمانیوز
شما نیوز

آتیلا پسیانی | آتیلا پسیانی درگذشت

بعد از مرگ آتیلا پسیانی فاش شد | آتیلا پسیانی مسیحی است!

روز گذشته آتیلا پسیانی بر اثر سرطان معده دارفانی را وداع گفت. از زمان اعلام این خبر کاربران فارسی گوگل به دنبال دین آتیلا پسیانی هستند.

بعد از مرگ آتیلا پسیانی فاش شد | آتیلا پسیانی مسیحی است!

به گزارش شمانیوز: روز گذشته آتیلا پسیانی بر اثر سرطان معده دارفانی را وداع گفت. از زمان اعلام این خبر کاربران فارسی گوگل به دنبال دین آتیلا پسیانی هستند. در فضای مجازی عنوان شده است که دین این بازیگر مسیحی است اما تا به حال این خبر تایید و یا تکذیب نشده است.

 

 

بیوگرافی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۱ می باشد که سال ۱۳۵۶ در ۲۰ سالگی وارد قاب تلویزیون قبل انقلاب شد

جمیله شیخی سال ۱۳۳۵ در ۲۶ سالگی با آقای هلال پسیانی ازدواج گرد که ثمره آن یک پسر بنام آتیلا شد. آقای هلال ، دو سال بعد از ازدواج در ۱۳۳۷ دار فانی را وداع گفت.

پدر جمیله شیخی جهانگیر نام داشت. از کودکی به تشویق پدر و مادرش که خانواده‌ای فرهنگ دوست بودند، در نمایش‌های مدرسه بازی می‌کرد و در دبیرستان به شرکت در جلسات انجمن ادبی و اجرای نمایش می‌پرداخت. او در ابتدا از شاگردان کلاس آواز فاخره صبا بود که سپس صبا وی را به شاهین سرکیسیان معرفی می‌کند و سپس نزد استادان دیگر تئاتر به آموختن و تمرین تئاتر مشغول شد و اولین فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۳۶ با نمایش «پدر» آغاز کرد تا اینکه به استخدام رسمی «اداره تئاتر» درآمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    روحت شاد هنرمند خوب