شمانیوز
شما نیوز

بیرانوند | علیرضا بیرانوند

جنجال مذاکره علیرضا بیرانوند با استقلال همچنان ادامه دارد

گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی به غیر از تابستان امسال، قبلا هم با استقلال مذاکره کرده بود.

جنجال مذاکره علیرضا بیرانوند  با استقلال همچنان ادامه دارد

به گزارش شمانیوز؛ نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران تحت الشعاع فسخ قرارداد بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و مذاکره‌اش با استقلال قرار گرفت. اتفاقی که هرچند رخ نداد و بیرانوند استقلالی نشد، ولی چند روز کل فضای فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار داد و اتفاقات زیادی در این رابطه رخ داد.بیرانوند که از باشگاه پرسپولیس طلبکار بود، چند بار نوتیس داد ولی طلبش پرداخت نشد تا در نهایت علیرضا تهدیدش را عملی کند و قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند.

بعد از آن پای استقلال به میان آمد و آبی‌ها می‌خواستند از اختلاف بیرانوند و پرسپولیس نهایت استفاده را ببرند و به نوعی از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. هرچند به گفته خود بیرانوند، پیشنهاد استقلال بالای ۱۰۰ میلیارد تومان بود، ولی علیرضا قید این پول را زد و در پرسپولیس ماندنی شد.

جالب است بدانید که این اولین باری نبود که بیرانوند با استقلال مذاکره می‌کرد. علیرضا قبل از آمدنش به پرسپولیس و زمانیکه هنوز با نفت تهران قرارداد داشت هم با باشگاه استقلال مذاکره کرده بود ولی توافقات حاصل نشد. حضور گلر شماره یک تیم ملی در آن مقطع یعنی مهدی رحمتی و همچنین مخالفت مظلومی با جذب بیرانوند، باعث شد تا طرفین در آن زمان به توافق نرسند و بیرانوند به جای استقلال راهی پرسپولیس شود.

خیلی‌ها فکر می‌کردند بیرانوند جانشین رحمتی در استقلال خواهد شد ولی این اتفاق رخ نداد و علیرضا که با هر دو تیم استقلال و پرسپولیس هم مذاکره کرده بود، ترجیح داد پرسپولیس را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند و پیراهن این تیم را بر تن کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied