شمانیوز
شما نیوز

آتلا پسیانی |ویدیو آتیلا پسیانی

ویدیویی جامانده از آخرین روزهای آتیلا پسیانی | این ویدیو جگر همه را خون کرد

ویدیویی از آخرین لحظات مرحوم آتیلا پسیانی در فضای مجازی وایرال شده است که در زیر مشاهده می کنید.

ویدیویی جامانده از آخرین روزهای آتیلا پسیانی | این ویدیو جگر همه را خون کرد

به گزارش شمانیوز : آتیلا پسیانی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ایرانی بود. مرحوم آتیلا پسیانی علاوه بر بازیگری، در زمینه کارگردانی تئاتر نیز به شدت فعال بودند. فرزندان آتیلا پسیانی ، ستاره و خسرو هر دو نیز بازیگر هستند. آتیلا پسیانی دچار بیماری سرطان معده شده بود. جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ آتیلا پسیانی بر اثر بیماری و سرطان معده درگذشت. در ادامه ویدیویی غم انگیز از آخرین خنده‌ها آتیلا پسیانی را مشاهده می‌کنید

 

در جلوی دوربین

اولین بار سال ۱۳۵۶ وقتی ۲۰ ساله بود با سریال لحظه به کارگردانی محمد صالح علا در کنار مادرش و آهو خردمند جلوی دوربین رفت.

او سپس سال ۱۳۵۷ فیلم کوتاه سلام و سکوت را بازی کرد تا اینکه بعد از انقلاب در سال ۱۳۶۱ با محله برو بیا به قاب تلویزیون بازگشت.

 

ازدواج و خانواده هنرمند

آتیلا پسیانی سالهاست با فاطمه نقوی (بازیگر قدیمی) ازدواج کرده و یک دختر بنام ستاره و یک پسر بنام خسرو دارد که هر دو از بازیگران چهره تئاتر هستند.

 

ابتلا به سرطان و فوت

اردیبهشت ۱۴۰۲ در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی، چهره متفاوت و نگران کننده ایشان خبر از بیماری جدی وی می داد تا اینکه چند روز بعد تایید شد که در حال جدال با سرطان هستند.

متاسفانه در شهریور ماه وضعیت ایشان نگران کننده شد تا جایی که در سفر خود به فرانسه در این کشور بستری شدند اما درمان های انجام شده این کشور نیز کارساز نشد.

در نهایت آقای پسیانی روز ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در ۶۶ سالگی درگذشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی