شمانیوز
شما نیوز

نوید محمدزاده | حواشی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده تمام موهایش سفید شد | نوید محمدزاده چه به روز خودش آورده است

ویدیویی از استایل جدید نوید محمدزاده با موهای رنگی که به تازگی منتشر شده است.

نوید محمدزاده تمام موهایش سفید شد | نوید محمدزاده چه به روز خودش آورده است

به گزارش شمانیوز؛ ویدیویی از استایل جدید نوید محمدزاده با موهای رنگی که به تازگی منتشر شده است. نوید محمدزاده از آن دسته بازیگران است که امکان ندارد از لیست اخبار پربازدید خارج شود! نوید محمدزاده این روزها با آکتور دوباره بر سر زبان ها افتاده است و حالا عکسی جالب و دیدنی از نوید محمدزاده بازیگر مطرح ایرانی در پشت صحنه فیلم آکتور با رنگ موهای زرد منتشر شد. نوید محمدزاده همواره با بازی های درخشان خود طرفداران خود را به وجد آورده و توانمندی هایش را به رخ همگان کشیده است.

نوید محمدزاده بخاطر علاقه به بازیگری از سال 82 در مؤسسه ای در کرج دوره بازیگری را آغاز نمود  و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی،‌ مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دید. وی تا سال 86 فعالیت حرفه‌ای نداشت اما در سال 86 در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح‌الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرد. وی در همان سال‌ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرد و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

 

نوید محمدزاده در سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» به تئاتر حرفه‌ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied