شمانیوز
شما نیوز

خودرو

افزایش تحویل روزانه ایران خودرو به دوهزار و ۵۰۰ دستگاه

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: حمل خودرو‌ها به روزانه بیش از دوهزار و ۵۰۰ دستگاه رسیده و تا ۱۰ روز آینده همه خودرو‌های شماره گذاری شده تحویل مشتریان می‌شود.

افزایش تحویل روزانه ایران خودرو به دوهزار و ۵۰۰ دستگاه

افزایش تحویل روزانه ایران خودرو به دوهزار و ۵۰۰ دستگاهبه گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه خود آورده است: در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته، با همکاری سازمان ملی استاندارد و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، پلاک بیش از ۱۶ هزار دستگاه خودرو از نیروی انتظامی دریافت و به سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور ارسال شد؛ هم اکنون خودرو‌ها در مرحله بارگیری و تحویل به مشتریان هستند.

بر همین اساس، با افزایش میزان تخصیص و نصب پلاک، بارگیری و تحویل خودرو‌ها نیز افزایش یافته و در حال حاضر حمل و تحویل خودرو‌ها به روزانه بیش از دوهزار و ۵۰۰ دستگاه رسیده است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: مشتریانی که تمایل دارند، خودرو را به صورت حضوری تحویل بگیرند، می‌توانند در پاسخ به پیامک ارسالی، گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنند. عودت هزینه حمل خودرو به مشتری و سرعت در تحویل از مزایای انتخاب این روش است.

ایران خودرو اعلام کرده: با توجه به تعیین مهلت ۱۱ روزه برای طی فرآیند تجاری سازی محصولات و تولید روزانه بیش از دوهزار دستگاه در گروه صنعتی ایران خودرو، وجود حداقل ۲۲ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ‌های این گروه صنعتی امری طبیعی و مجاز به شمار می‌رود و خودرو‌های تولیدی با مجوز سازمان ملی استاندارد شماره گذاری و تحویل مشتریان می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied