شمانیوز
شما نیوز

شرکت بیمه سامان

بازنشستگی آسان با بیمه نامه طرح سنوات سامان

شرکت بیمه سامان به منظور تقویت توان بازنشستگان در تامین مالی پس از فراغت از کار، «بیمه نامه طرح سنوات» را طراحی کرده است.

بازنشستگی آسان با بیمه نامه طرح سنوات سامان

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این طرح که همه پوشش های بیمه عمر و زندگی را ارائه می دهد، خدمتی جدید برای تقویت برند کارفرمایان نیز هست، به گونه ای که با استفاده از منابع در اختیار آنها، علاوه بر افزایش سطح پوشش بیمه های عمر رایج کارکنان، توان مالی بازنشستگان سازمان ها نیز با ضریب فزاینده، افزایش خواهد یافت.

بر این اساس، کارفرمایان می توانند در دوره های زمانی مشخص، مبالغ کسر شده از حقوق کارکنان خود را به حساب «بیمه نامه طرح سنوات» شرکت بیمه سامان واریز کرده و از این محل، علاوه بر پرداخت به روز سنوات کارکنان توسط بیمه گر ، مانند بیمه های عمر ، با دریافت حق بیمه جداگانه ریسک هایی چون فوت طبیعی، فوت در اثر حادثه، نقص عضو، از کار افتادگی و بیماری‌های خاص را پوشش دهد. هزینه‌های سنگین ده‌ها بیماری‌ خاص مانند سکته قلبی، سکته مغزی، سرطان، عمل قلب باز و پیوند اعضای اصلی بدن نیز تا سقف مشخص تحت پوشش این بیمه نامه است.

با این اقدام، نه تنها بیمه عمر مضاعفی برای کارکنان خریداری خواهد شد، بلکه شرکت بیمه سامان پس از گذشت مدتی مشخص، با توجه به مجموع اندوخته های بیمه شدگان، اعتبار وام در اختیار کارفرما قرار می دهد که می توان تسهیلات مورد نیاز کارکنان را با حداقل تشریفات اداری و مناسب ترین نرخ در اختیار آنها قرار داد.

شرکت بیمه سامان همچنین برای افراد تحت پوشش «بیمه نامه طرح سنوات»، خدماتی چون تخفیف تا ۵۰ درصد در هزینه های بیمه گری و امکان استفاده از پوشش های تکمیلی و اضافی برای بیمه شدگان را نیز در نظر گرفته است.

کارفرمایان متقاضی استفاده از این طرح می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جدول برنامه‎ریزی بیمه‌‎ای و مزیت های بیمه نامه طرح سنوات به وب سایت رسمی بیمه سامان و یا نمایندگان رسمی شرکت مراجعه کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied