شمانیوز
شما نیوز

حمید لولایی | ویدیو جدید حمید لولایی

صحبت های غم انگیز حمید لولایی همه را شوکه کرد | حمید لولایی با صحبت هایش اشک همه را در آورد

حمید لولایی در مصحابه با تی وی پلاس صحبت های غم انگیزی انجام داده است که در زیر مشاهده می کنید.

صحبت های غم انگیز حمید لولایی همه را شوکه کرد  | حمید لولایی با صحبت هایش اشک همه را در آورد

به گزارش شمانیوز : ویدیو جدیدی از حمید لولایی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن آقای بازیگر صحبت‌های دردناکی را انجام داده است. حمید لولایی بازیگر طنز و کمدی کشورمان است. حمید لولایی را همه با نقش خشایار در سریال زیر آسمان شهر می‌شناسند. حمید لولایی در این ویدیو درباره مخالفت پدرش با بازیگری صحبت می‌کند. در ادامه صحبت‌های حمید لولایی درباره زندگی اش  را مشاهده می‌کنید.

بیوگرافی حمید لولایی

حمید لولایی متولد 1334 در محله عشرت آباد تهران و اصالتا شمالی است اما بزرگ شده محله ای در میدان سپاه است.این هنرمند در خانواده ای پرجمعیت متولد شده و 9 خواهر و برادر دارد.

 

ازدواج حمید لولایی

حمید لولایی متاهل بوده و در سال 1369 زندگی مشترک خود را آغاز کرده است.

بازیگر نقش خشایار سریال زیر آسمان شهر، همسرش را برای اولین بار در یک میهمانی خانوادگی ملاقات کرد و همان جا یک دل نه صد دل عاشقش شد. حمید لولایی دو دختر به نام های مریم و سارا دارد.

 

ورود حمید لولایی به عرصه بازیگری

حمید لولایی از کودکی به جای بازی های کودکانه، به کار اجرای نمایش برای بچه های کوچه می پرداخت و با کشیدن نقاشی روی کاغذ و رول کردن آنها در یک جعبه، شروع به قصه گویی می کرد تا جاییکه خواهر کوچکترش را مسئول فروش بلیط کرده و از بچه ها برای تماشای نمایش خود مبالغی دریافت می کرد اما پس از مدتی پول بچه ها را پس می داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied