شمانیوز
شما نیوز

زخم کاری | سریال زخم کاری

سوتی داغون از سریال زخم کاری | زخم کاری2 نتوانست موفق باشد؟

یک کاربر با انتشار صحنه ای از سریال زخم کاری ۲ نوشت: یکی با ب ام و ترمز دستی میکشه، ایشونم که آنتن برقی کادیلاک سویل رو با دست به زور بالا پایین میکنه!

سوتی داغون از سریال زخم کاری |  زخم کاری2  نتوانست موفق باشد؟

به گزارش شمانیوز :یک کاربر با انتشار صحنه ای از سریال زخم کاری ۲ نوشت: یکی با ب ام و ترمز دستی میکشه، ایشونم که آنتن برقی کادیلاک سویل رو با دست به زور بالا پایین میکنه!بعد از انتشار سریال « سریال زخم کاری: بازگشت» در گزارشی از سریال زخم کاری از دم‌دستی بودن تمهید ارسال لوکیشن از توی تابوت نوشتیم. حالا هنوز چند روز از این سوتی سریال زخم کاری نگذشته، پای مسائل دیگری هم در میان است.

نبش قبر مائده دختر ناصر

یکی دیگر از مواردی که این روزها مسئله ساز شده بحث مکان به خاک سپردن مائده است. در فصل اول می‌دیدیم که میثم شبانه سر خاک مائده می‌رفت و برایش فانوس می‌گذاشت و کنارش آتش روشن می‌کرد. بعد هم ناصر و منصوره با ماشین سر می‌رسیدند و پیاده می‌شدند و می‌نشستند سر قبر.

در قسمت دوم «زخم کاری: بازگشت» می‌بینیم که میثم به مقبره خانوادگی خاندان ریزآبادی می‌رود و قبر مائده همانجاست. بعضی زیر پست‌های مربوط به آن قسمت نوشته‌اند که مگر می‌شود جای قبر را تغییر داد؟ و این شائبه را مطرح کرده‌اند که آیا نبش قبری صورت گرفته؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    این کجاش شوخیه آخه

  • ناشناس

    آخه قبر مائده تو آرامگاه ریزابادی ها نبود فقط عکس مائده بود