شمانیوز
شما نیوز

دردسر رئیس سازمان ملی استاندارد | رجیستری آیفون ۱۴

حقیقت اعلام خبر رجیستر آیفون 14 توسط رئیس سازمان ملی استاندارد

گفته می‌شود، پس از اعلام خبر رجیستری آیفون ۱۴ در نشست خبری رئیس سازمان ملی استاندارد، همزمان با برگزاری نشست، تلفن آقای رئیس زنگ خورد و از طرف دولت به وی تذکر دادند که چرا چنین خبری اعلام شد چرا که این حوزه مربوطه به وظایف وزارت ارتباطات است. اما اصل ماجرا چیست؟

حقیقت اعلام خبر رجیستر آیفون 14 توسط رئیس سازمان ملی استاندارد

علی آبشناس- خبرنگار شمانیوز، رئیس سازمان ملی استاندارد امروز یک نشست خبری با خبرنگاران برگزار کرد که در این جلسه خبرهایی را در خصوص دپو خودروهای داخلی در پارکینگ خودروسازان، عدم ترخیص برخی کالاها برای گران کردن، عدم ترخیص نیمی از خودروهای وارداتی و رجیستری آیفون ۱۴ اعلام کرد.

اما از میان تمام این محورهای جذاب خبری، برخی رسانه‌ها اقدام به تیتر و لیدهایی جذاب برای دریافت بازدید بیشتر در خصوص موافقت سازمان ملی استاندارد با رجیستری آیفون ۱۴ کردند. 

مهدی اسلام‌پناه با اعلام اینکه با کاهش محدودیت های ارزی، گوشی آیفون ۱۴ رجیستر خواهد شد، دچار چالش شد. چرا که برخی رسانه‌ها به صورت آنلاین در همان لحظه فقط قسمت اول صحبت را تیتر و لید زدند و برخی حتی ادامه سخنان را نیاوردند. همین موضوع سبب شد تا رئیس سازمان ملی استاندارد مجبور به ارائه توضیحاتی در این خصوص بشود.

رجیستری آیفون ۱۴

حقیقت این است که رئیس سازمان ملی استاندارد درباره رجیستر کردن آیفون ۱۴، گفت: وزارت ارتباطات اگر صلاح بداند، آیفون ۱۴ را  ریجستر خواهد کرد، اما گوشی مشمول استاندارد اجباری نیست، این گوشی از لحاظ استاندارد مشکلی ندارد. 

رئیس سازمان ملی استاندارد در ادامه سخنان خود، بیان کرد که این گوشی از نظر تکنولوژی مشکلی ندارد، البته باید در نظر داشت که موبایل مشمول استاندارد اجباری نیست و این موضوع زیرمجموعه وزارت ارتباطات است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied