شمانیوز
شما نیوز

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم؛

812 پروانه کسب در منطقه آزاد قشم صادر و تمدید شد

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از صدور و تمدید 812 مورد پروانه کسب و پیشه طی شش ماهه نخست سال جاری در این منطقه خبر داد.

812 پروانه کسب در منطقه آزاد قشم صادر و تمدید شد

هرمز امیری با بیان این مطلب اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه 1082 پروانه در مدیریت بازرگانی و اصناف ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 30 درصد رشد نشان می دهد.

امیری ادامه داد: از این تعداد 211 مورد صدور، 279 مورد تمدید و 22 مورد نیز درخواست جابجایی توسط فعالان اقتصادی و اصناف قشم ثبت و مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به ابطال 64 فقره مجوز از ابتدای سال جاری، تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال 25 مورد کارت مباشرت و 10 مورد مجوز تغییر شغل نیز صادر شده است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر اینکه هدف‌گذاری پیش‌بینی شده در بودجه سال جاری برای مدیریت بازرگانی در نیمه نخست سال، محقق شده است، افزود: از ابتدای سال جاری 19 مورد مجوز اجاره‌داری برای متقاضیان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (6 مورد) رشد قابل توجهی دارد.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته نخسین دوره آموزشی «قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان» برای فعالان حقوقی (شرکت‌ها) برگزار شده و دوره‌های آتی نیز برای افراد حقیقی (واحدهای صنفی و بازرگانی) نیز در ماه های مهر و آبان برگزار می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied