شمانیوز
شما نیوز

خودرو

خودروی تولید داخل وزیر صمت خراب شد!

یک منبع آگاه گفته است که در سفر استانی وزیر صمت، خودروی حامل وزیر دچار نقص فنی شده است. خودروی وزیر صمت برای این سفر یکی از محصولات اتوماتیک ایران خودرو بوده است.

خودروی تولید داخل وزیر صمت خراب شد!

 در حال حاضر خودروی تولید داخل وزیر صمت تارا V4 است که برای رفت و آمد خود استفاده می‌کند. اما بیشتر خودروهای حمل و نقل این وزارتخانه را دنا پلاس توربو اتوماتیک تشکیل می‌دهد.

در سفر استانی تابستان وزیر صمت، خودروی ایران خودرویی این وزارتخانه با مشکل فنی در میانه راه مواجه شده و حال خبر آن به بیرون درز کرده است. به گفته یک منبع آگاه، در اواسط راه خودروی وزیر با نقص فنی رو به رو شده است. این نقص فنی با بالا رفتن دمای پیشرانه در اتفاق افتاده و در کنار آن سیستم تهویه خودرو هم از کار افتاده است.

با وجود اختلال شدید در خودروی ایران خودرویی وزارت صمت در این سفر استانی، وزیر خودرو را ترک نکرده و ادامه مسیر را با این خودرو طی کرده است.

گفته می شود که پس از وجود اختلال فنی در خودروی وزارتخانه، وزیر صمت تماسی را با مدیران ایران خودرو داشته و گلایه خود را اعلام کرده است. طبق معمول هم مدیران این گروه خودروسازی با بهانه هایی سعی در توجیه مشکل فنی این خودرو داشته اند. پیش از این هم بارها شاهد بوده ایم که حتی نمایندگان مجلس از عملکرد دنا پلاس توربو اتوماتیک (که در اختیار این نمایندگان است) ابراز نارضایتی کرده اند و به ایرادات آن اشاره داشته اند.

نکته قابل توجه این است که بالاخره وزیر صمت به عنوان یکی از متولیان صنعت خودروی کشور، چالش های روزمره مردم را خودروهای ایران خودرویی و داخلی تجربه کرده است. از سویی دیگر شاهد هستیم که با وجود تغییر چند باره مدیرعامل ایران خودرو، همچنان مشکلات کیفی خودروهای این شرکت وجود دارد و گاهی هر روز بدتر هم می شود.

جالب اینجاست که حتی مدیران ایران خودرو نتوانسته‌اند تا خودرویی تا حدی با کیفیت را در اختیار وزیر صمت قرار دهند تا چنین آبروریزی را رقم نزدند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که وزیر صمت جلسات روزمره و سفرهای کاری خود را با محصولاتی چون تارا اتوماتیک V2، تارا اتوماتیک V4 و دنا پلاس توربو اتوماتیک انجام می‌دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied