شمانیوز
شما نیوز

بیت کوین |سقوط بیت کوین

بیت کوین به زودی سقوط می کند | قیمت بیت کوین

بیت کوین یکی از انواع ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز، بدون بانک مرکزی یا مدیریت واحد است. یک کارشناس در حوزه بیت کوین خبری جدید درباره ارزش و قیمت این ارز داده است که در زیر به مطالعه آن می پردازید.

بیت کوین به زودی سقوط می کند | قیمت بیت کوین

به گزارش شمانیوزبیت کوین نوعی پول الکترونیکی است که نهاد واسطی در انتشار و نقل‌وانتقال و مدیریت آن دخالت ندارد و کنترل آن در‌اختیار مردم است. در بیت کوین تراکنش‌ها توسط یک شبکه به صورت رمزنگاری‌شده تأیید می‌شود و در یک دفتر کل توزیع‌شده عمومی به نام بلاک‌چین ثبت و ضبط می‌شوند. در ادامه خبری جدید درباره بیت کوین را میخوانید. 

 

محمد میرزایی، کارشناس کریپتو:

چارت مهم‌ترین ابزار برای پیش‌بینی و تحلیل است. اخبار می تواند تاثیر در راستای تحلیل تکنیکال داشته باشد و روند رسیدن به تارگت‌ها را تسریع کند. مهم ترین خبر تاثیر گذار در حال حاضر درگیری حماس با رژیم صهیونسیتی است که تاثیر منفی بر بازار دارد. 

هم‌بستگی شاخص بیت‌کوین را در چند ماه گذشته با شاخص‌های اصلی بورس آمریکا و حتی با جفت ارزهایی مثل یورو و دلار شاهد بودیم.

بیت کوین

بیت کوین اصلی ترین ناحیه حمایتی خود را از دست داده و در کوتاه‌مدت دو پیش بینی وجود دارد. اصلی‌ترین ناحیه‌ای که خودم توقع دارم ببینیم، محدوده ۲۱تا ۲۲هزار است که می‌تواند نقطه حمایتی باشد برای محدوده ۲۹هزار، زیرا سفارشات زیادی در این بازه به ثبت رسیده‌است.

حرکت صعودی به سمت ۲۹ هزار را در شرایط فعلی دور از ذهن می‌بینم و فکر می‌کنم حداقل در فاز نخست، شاهد ریزش به سمت محدوده ۲۱ هزار باشیم.

منبع: خبرفوری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied