شمانیوز
شما نیوز

رایتل

حضور فعال رایتل در رویداد ایران ایتکس 2023

دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس با محوریت کسب‌وکارهای مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل برگزار می‌شود.

حضور فعال رایتل در رویداد ایران ایتکس 2023

به گزارش روابط عمومی رایتل، این شرکت خدمات ارتباطی به‌عنوان یکی از حامیان اصلی دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس که به همت و میزبانی دانشگاه صنعتی شریف از ۱۶ تا ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود، حضور فعالی دارد.

نمایشگاه ایران ایتکس 2023 با هدف عرضه فناوری‌های نوین و دستاوردهای جدید، ارتقای برند کارفرمایی، ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و تسهیل فرآیند جذب و استخدام برای شرکت‌ها، برگزار می‌شود. در این راستا امکان ارائه فرصت‌های شغلی برای کارفرمایان و ارسال رزومه کاری و استخدام در شرکت‌های بزرگ برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

همچنین ایجاد بستری برای تعامل و همکاری‌ با شرکت‌هایی که به هر نوعی با فناوری اطلاعات در ارتباط هستند، آموزش و انتقال تجربه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا در این حوزه از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه ایران ایتکس عنوان شده است.

نمایشگاه ملی ایران ایتکس به عنوان نخستین نمایشگاه در حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور است که به طور هم‌زمان به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. حضور در کسب ‌و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و بازدید از نمایشگاه به صورت مجازی بدون محدودیت در زمان و مکان از جمله مزیت‌های بازدید از این نمایشگاه برای علاقه‌مندان است. برگزاری نمایشگاه‌های مجازی یکی از بهترین فرصت‌ها برای صاحبان کسب‌وکارها است تا با بهره‌گیری از فناوری به‌روز و کارآمد اطلاع‌رسانی چند رسانه‌ای، محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخاطبان عرضه کنند و فرصت مناسبی برای ارائه پیشنهادها و نظرات در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.

گفتنی است، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف، سخنرانی افراد برجسته و مدیران موفق در حوزه فناوری اطلاعات و پنل چالشی استارتاپ‌ها در حاشیه این نمایشگاه، رویداد ایتکس را به فرصتی مناسب برای تبادل نظر و ایجاد ارتباطات تبدیل خواهد کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied