شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس

مشکل مهاجم جدید پرسپولیس بالاخره مشخص شد

نبیل باهویی مهاجم مراکشی - سوئدی این فصل در شرایطی به جمع سرخپوشان اضافه شد که تنها چند ساعت تا پایان فهرست ویرایش آسیایی تیم زمان باقی مانده بود.

مشکل مهاجم جدید پرسپولیس بالاخره مشخص شد

به گزارش شمانیوز؛ مسئولان پرسپولیس در روزهای پایانی نقل و انتقالات روی حضور فیلیپه کایسدو حساب ویژه‌ای باز کرده بودند اما این مهاجم به یکباره از حضور در ایران منصرف شد تا کار مسئولان باشگاه برای پیدا کردن یک مهاجم سخت شود؛ اما در ادامه پروسه انتقال باهویی به پرسپولیس تکمیل شد. هعمین موضوع باعث شد شبهاتی ایجاد شود مبنی بر اینکه این بازیکن بدون هماهنگی کادر فنی و با نظر مدیریت جذب شد که این اتفاق هم حواشی در پی داشت.

مهاجم سوئدی مراکشی در بدو حضور در ایران با بدشانسی مواجه شد و چند روزی را به دلیل سرما خوردگی در هتل ماند و تمرین نکرد. البته این بازیکن قبل از آن هم چند ماهی از تمرینات تیمی بدور بود.

باهویی با این حال در قطر به جمع سرخپوشان اضافه شد و تا الان حدود ۱۰ روز است که همراه سرخپوشان تمرین می کند اما نکته ویژه این است که آیا او توانسته در این مدت نظر کادر فنی را به خود جلب کند یا خیر؟

شماره ۱۴ این فصل پرسپولیس در تمرینات رفته رفته به بازیکنی تبدیل شده که به خوبی در پرس شرکت می کند، موضوعی که برای یحیی گل‌محمدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ضمن اینکه جایگیری او در تمرینات، خلق موقعیت برای سایر بازیکنان و ارسال پاس‌های دقیق از جمله نکات دیگری است که باهویی توانسته از خود نشان دهد.

باهویی در تمرینات بیشتر به عنوان یک مهاجم گلساز خودش را نشان داده تا گلزن. این بازیکن حتی در بازی دوستانه مقابل شاهین تهران هم سانتر زیبایی انجام داد که منجر به گل برای پرسپولیس شد. این بازیکن اما در گلزنی عملکرد خوبی نداشته است. مربیان پرسپولیس معتقد هستند اگر اعتماد به نفس باهویی بازگردد و او کمی از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کند، می تواند در گلزنی عملکرد خوبی داشته باشد.

این بازیکن با توجه به تعطیلی لیگ برنامه فشرده ای را پشت سر می گذارد تا زودتر با سرخپوشان هماهنگ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی