شمانیوز
شما نیوز

بهنوش طباطبایی | حواشی بهنوش طباطبایی

افشای راز تغییر چهره بهنوش طباطبایی | بعد مهدی پاکدل بهنوش طباطبایی آدم سابق نشد

بهنوش طباطبایی یک بار دیگر تغییر چهره داده بود، در مجازی تغییر چهره‌های پیاپی طباطبایی را با ماتریکس قیاس کرده بودند، یکی هم نوشته بود که او تحت تاثیر اتفاقات زندگی سابقش با مهدی پاکدل، اعتماد به نفس ندارد و دائم تغییر چهره می‌دهد.

افشای راز تغییر چهره بهنوش طباطبایی  | بعد مهدی پاکدل بهنوش طباطبایی آدم سابق نشد

به گزارش شمانیوز : بهنوش طباطبایی یک بار دیگر تغییر چهره داده بود، در مجازی تغییر چهره‌های پیاپی طباطبایی را با ماتریکس قیاس کرده بودند، یکی هم نوشته بود که او تحت تاثیر اتفاقات زندگی سابقش با مهدی پاکدل، اعتماد به نفس ندارد و دائم تغییر چهره می‌دهد.بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است.. بهنوش طباطبایی بازیگر به شدت حرفه‌ای و به دور از حاشیه می‌باشد. بهنوش طباطبایی برای فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون جایزه سیمرغ بلورین را دریافت کرده است. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل می‌باشد. در ادامه عکس جدید بهنوش طباطبایی را مشاهده می‌کنید.

بهنوش طباطبایی

دانشگاه و اولین کار تصویر

بعد از قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه سراسری شریعتی  همزمان کلاس های آزاد بازیگری را در دانشگاه تهران گذراند.

در نهایت سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۹ ساله بود با سریال «یونس» کنار سید جواد هاشمی و رضا توکلی جلوی دوربین رفت و یکسال بعد سریال «کوی دامون» را بازی کرد.

از شهرت تا سینما

بیشتر شهرت ایشان از سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۲ ساله بود با سریال «مسافری از هند» در نقش کتی کنار شیلا خداداد و سروش گودرزی شروع شد.

او بعد از بازی در سریال «عشق گمشده» سال ۱۳۸۳ و سریال «پیله های پرواز» ۱۳۸۴ توانست با فیلم «مصائب دوشیزه» ساله ۱۳۸۵ وارد سینما شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied