شمانیوز
شما نیوز

مهندس امین زاده مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی سیمیدکو خبر داد:

برای اولین بار در شرکت های گروه فولاد خوزستان و با رویکرد توسعه محور

کانون ارزیابی و توسعه شایستگی های کارکنان سیمیدکو در حال برگزاری است

برای اولین بار در شرکت های گروه فولاد خوزستان و با رویکرد توسعه محور

زاوش امین‌زاده دزفولی مدیر منابع انسانی و اموراجتماعی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با اعلام این خبر گفت:توسعه شایستگی‌ها رویکردی همه‌جانبه به سمت تعالی بخشی و مدیریت صحیح سرمایه‌های انسانی است.

وی افزود:کانون ارزیابی و توسعه شایستگی‌های کارکنان که بهتر است باتوجه به رویکرد فکری و فرهنگی مدنظر در بستر شرکت سیمیدکو آن را "کانون توسعه" خطاب کنیم؛ در راستای حرکت در مسیری منتهی به توسعه فردی و آموزشی تخصصی که از رسالت‌های گروه‌های معدنی زنجیره فولادی کشور و گروه فولاد خوزستان است، بعنوان یکی از اقدامات بنیادین از ابتدای سال 1402 در دستورکار مدیریت ارشد این شرکت قرار گرفت و از مهرماه همین سال به مرحله جاری‌سازی رسید.

مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی سیمیدکو تجارب رهبران موفق در زمینه مدیریت سرمایه‌های انسانی را نشان دهنده ارتقاء بهره‌وری سازمان در گرو شناسایی کارکنان کلیدی، استعدادها، توسعه شایستگی‌های ویژه آنان و بهره‌مندی صحیح از آن در فرایندهای سازمانی دانست و افزود: این امر مهم از طریق کانون‌های ارزیابی و توسعه به شکلی اثربخش، به دور از سلیقه و مطمئن قابل انجام است.

 در واقع کانون‌های توسعه با استفاده از ابزارها و روش‌های مدرن و متنوع به سازمان کمک می‌کنند تا کارکنان خود را در مسیری شفاف به سمت مسئولیت‌ها، وظایف و پیشرفت‌های آتی‌شان سوق دهد.

 امین زاده در پایان گفت: امروزه و در حالی که مسیر رشد و پیشرفت صنایع فولادی و صنعتی در کشور با دغدغه‌های اصلی همچون شرایط تحریم، نوسانات ارزی و ... روبرو بوده و عرصه رقابت در سطح بین‌المللی را با چالش‌هایی روبرو می‌سازد، به نظر می‌رسد اتکاء به تولید داخلی، بومی‌سازی و تامین قطعات صنعتی بوسیله کاربست رویکردهای شایسته‌سالاری، آموزش هدفمند سرمایه‌های انسانی و فرهنگ‌سازی این مسیر توسعه را هموار می‌سازد. هدف اصلی نیز همین است که بتوانیم با توسعه دانش کارکنان در زمینه شایستگی‌های عمومی و ارائه گزارش‌های بازخورد منتج از نتایج کانون؛ خودباوری، نقش‌انگیزی و شفاف‌سازی مسیر شغلی آنان را به نحوی ادامه‌دار فراهم سازیم؛ چرا که نه صرفا برگزاری این رویداد بلکه تلاش برای فرهنگ‌سازی و ادامه مسیر توسعه مهم و مدنظر است.

گفتنی است این رویداد که برای اولین بار در گروه شرکت‌های هولدینگ فولاد خوزستان؛ در شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد درحال برگزاری است، با همراهی تیمی از ارزیابان مجرب و مورد تایید صلاحیت برای گروه‌های کارشناس، سرپرست، رئیس و مدیران شرکت براساس مدل شایستگی شرکت سیمیدکو برنامه‌ریزی گردیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied