شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | طالع بینی روزانه

طالع بینی | متولدین کدوم ماه ها ایده آل ترین همسر برای ازدواج هستند؟

در مقاله زیر یک طالع بینی ازدواج بر اساس ماه های مختلف سال را میخوانید.

طالع بینی | متولدین کدوم ماه ها ایده آل ترین همسر برای ازدواج هستند؟

به گزارش شمانیوزطالع بینی چیست و به چه معنا می باشد ؟ طالع بینی به معنای پیش گویی و پیش بینی آینده است. طالع بینی انواع مختلفی دارد. طالع بینی در سراسر دنیا رواج دارد. در طالع بینی ویژگی اخلاقی و شخصیتی افراد هم بازگو میشود. در زیر یک نوع طالع بینی ازدواج را می خوانید. 

 

 

فروردین و بهمن

متولدین فروردین و بهمن شور و شوق وصف ناپذیری نسبت به زندگی دارند. متولدین هر دو ماه افرادی استقلال طلب هستند و فضا را برای رشد و پیشرفت یکدیگر فراهم می‌کنند. آن‌ها از همدیگر در هر شرایطی حمایت می‌کنند و در عین حال حس آزادی را از یکدیگر سلب نمی‌کنند. زندگی مشترک یک فروردین ماهی و بهمن ماهی پر از ماجرا و هیجان است.

 

اردیبهشت و شهریور

اردیبهشت و شهریور افرادی عملگرا هستند. متولدین اردیبهشت از توجه شهریور به جزئیات شگفت زده می‌شود، در حالی که شهریور ماهی این ویژگی اردبیهشت ماهی را تحسین می‌کند. ویژگی‌های مکمل آن‌ها باعث بنا شدن رابطه‌ای سرشار از اعتماد و احترام متقابل می‌شود. آن‌ها از ایجاد یک محیط راحت و آموزنده برای یکدیگر لذت می‌برند.

 

خرداد و مهر

خرداد و مهر عاشق ارتباطات و فعالیت‌های فکری هستند زیرا در چنین شرایطی به پیشرفت و رشد قابل توجهی می‌رسند. آن‌ها می‌توانند ذهن یکدیگر را تحریک کنند و از گفتگوهای طولانی بین‌شان لذت ببرند. کنجکاوی ذاتی و تمایلات اجتماعی آن‌ها باعث زنده نگهداشتن رابطه‌شان می‌شود.

 

تیر و اسفند

متولدین تیر و اسفند احساسات عمیق و مشترکی دارند که باعث ایجاد پیوند بسیار عمیق بین‌شان می‌شود. آن‌ها به طور شهودی احساسات یکدیگر را درک می‌کنند و حتی از یکدیگر حمایت هم می‌کنند. آن‌ها عاشق آموختن هستند به همین دلیل می‌توانند فضایی امن برای یکدیگر ایجاد کنند که بدون ترس از قضاوت مسائل مختلف را مطرح کرده و به حل آن‌ها بپردازند.

طالع بینی

مرداد و آذر

مرداد و آذر عاشق زندگی و ماجراجویی هستند. انرژی و خوش بینی آن‌ها باعث شده تا نیمه گمشده یکدیگر باشند. آن‌ها به داشتن یکدیگر افتخار می‌کنند و عاشق جشن گرفتن دستاورهای خود در زندگی مشترک‌شان هستند.

 

شهریور و دی

این زوج به طور ذاتی درک عمیقی از رویکرد عملگرایانه یکدیگر در زندگی مشترک‌شان دارند. آن‌ها برای سخت کار کردن، مسئولیت پذیری، نظم و انضباط ارزش قائل هستند. همچنین این زوج ایده آل می‌توانند سال‌های سال یک شراکت پایدار داشته باشند که هم در زندگی شخصی و هم در زندگی حرفه ای به پیشرفت قابل توجهی برسند.

 

مهر و بهمن

این دو رابطه ذهنی قوی بین هم دارند. آن‌ها هر دو برای انصاف، عدالت، صداقت و همکاری ارزش قائل هستند. توانایی آن‌ها در برقراری ارتباط بین یکدیگر باعث می‌شود بتوانند چالش‌های زندگی‌ را پشت سر گذاشته و رابطه‌ای بر اساس ایده آل‌های مشترک ایجاد کنند.

 

آبان و تیر

متولدین آبان و تیر افراد عاطفی و به شدت احساسی هستند. وفاداری و احساسات عمیق درونی آن‌ها باعث می‌شود، زندگی مشترک خوبی داشته باشند. آن‌ها از کشف جنبه‌های تاریک زندگی مشترک و حمایت از یکدیگر در تمام مراحل زندگی‌شان نمی‌ترسند.

 

آذر و فروردین

متولد آذر و فروردین هر دو ماجراجو و مشتاق زندگی هستند. اشتیاق و خوش بینی مشترک آن‌ها به زندگی کردن منجر به داشتن رابطه‌ای پر از هیجان و تجربیات جدید در زندگی‌شان می‌شود. آن‌ها یکدیگر را به ریسک کردن و دنبال کردن اهداف و رویاهایشان تشویق می‌کنند.

 

دی و اردیبهشت

این زوج به دلیل اخلاق کاری قوی و رویکرد عملی که در زندگی دارند، باعث ایجاد ثبات و امنیت برای یکدیگر می‌شوند. آن‌ها ارزش‌های مشترک بین‌شان را درک می‌کنند و به رابطه بین یکدیگر احترام می‌گذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    جالب ممنونم ازتون

  • ناشناس

    چه جالب من و همسر متولد مهر و بهمن هستیم درست بود