شمانیوز
شما نیوز

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون:

خدمات بانکی با کیفیت بالا و هزینه پایین ارائه شود

رئیس کمیته تطبیق مقررات بانک توسعه تعاون گفت:به عنوان بانک توسعه ای یکی از اقداماتی که می تواند ما را در نظام بانکی جلو بیندازد ارائه خدمات با کیفیت و سرعت بالا و هزینه پایین است.

خدمات بانکی با کیفیت بالا و هزینه پایین ارائه شود

محمد جعفر ایرانی در جلسه کمیته تطبیق بانک با بیان اینکه استفاده از ابزارهای نوین می تواند هزینه خدمات ارائه شده را کاهش دهد، افزود: یکی از مواردی که می تواند به عنوان تسهیل کننده بانکداری اسلامی در دستور کار قرار گیرد،رعایت جنبه های اخلاقی و ارزش های بالای انسانی در عقود بانکی است.

وی بیان کرد:می توان از فضاهای اطلاع رسانی داخلی و بیرونی بانک مثل اینترنت و اینترانت برای تبیین مفاهیم بانکداری اسلامی که از سوی ناظر شرعی تولید می شود ،بهره بیشتر می برد و افزود: امروز هم در جهاد تبیین و هم در اثر گذاری رسانه باید مورد توجه و بهره برداری قرار گیرد تا سود و بهره دوطرفه فی مابین بین بانک و مشتری ایجاد شود.

ایرانی درباره موضوعات مطرح شده در کمیته تطبیق گفت: گروه مالی توسعه تعاون با تکلیفی که از بانک مرکزی برای تبدیل شدن به شرکت تامین سرمایه ایجاد شده می تواند نقش مهمی در توسعه سطح خدمات بانک توسعه تعاون داشته باشد و سبد محصولات و خدمات بانک را متنوع تر و کامل تر کند.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ادامه داد:در مسیر تغییر ماهیت گروه مالی باید به گونه ای عمل کرد که هم ماهیت شرکت تغییر کند وهم فعالیت هایش توسعه یابد.

وی اعلام کرد:بانک توسعه تعاون مجوز انتشار 6 هزار میلیارد تومان اوراق مالی را از وزارت امور اقتصادی و دارایی گرفته است که گروه مالی پس از تبدیل شدن به شرکت تامین سرمایه می تواند وظیفه تولی گری این منابع را برعهده گیرد.

ایرانی بیان کرد:در موضوع سهام بانک در بیمه تعاون نیز به نظر می رسد با بررسی سناریوهای موجود بهترین تصمیم این است که منافع بانک باید در اولویت قرار گیرد.

این مدیر ارشد بانک توسعه تعاون گفت:در بحث صندوق صبا نیز با توجه به چابکی که در حال حاضر صندوق برخوردار است باید در پی جذب منابع از بازار برای توسعه فعالیت بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied