شمانیوز
شما نیوز

شرکت فولاد اکسین

تقدیر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از مدیرعامل شرکت فولاد اکسین/مهندس محمدی: خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر افتخار است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با حضور در شرکت فولاد اکسین از مهندس علی محمدی در راستای پاسداشت راه شهدای گرانقدر و تبدیل وضعیت استخدامی تعدادی از فرزندان معظم شاهد و ایثارگر شاغل در این شرکت، تقدیر کرد.

تقدیر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از مدیرعامل شرکت فولاد اکسین/مهندس محمدی: خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر افتخار است

بر اساس قانون بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بند «و» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان با پیگیری مدیرعامل، تبدیل وضعیت شغلی شدند.

به همین منظور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با حضور در شرکت فولاد اکسین از مهندس علی محمدی در راستای پاسداشت راه شهدای گرانقدر و تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان معظم شاهد و ایثارگر شاغل در این شرکت، تقدیر کرد.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: ماموریت بنیاد، خدمت رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

نورانی افزود: تلاش شرکت فولاد اکسین خوزستان در اجرای بخشنامه تبدیل وضعیت فرزندان و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، قابل تقدیر است.

در ادامه مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را فراتر از وظیفه و عبادت می دانیم.

محمدی با تاکید بر اینکه تکریم خانواده شهدا یک وظیفه ملی و انقلابی است، افزود: امنیت، آرامش و آسایش امروز ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها است.

وی تاکید کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی هستند و تبدیل وضعیت وضعیت نیروهای ایثارگر شرکت فولاد اکسین در راستای عمل به قانون و تکریم خانواده های شاهد و ایثارگر به سرعت انجام شد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اذعان داشت: ایثارگران، حق بسیاری بر گردن جامعه دارند، بر همین اساس همه تلاش مجموعه فولاد اکسین این است تا رضایتمندی این خانواده‌ها که درخواستی جز خدمت به مردم ندارند و برای خود هیچ نمی‌خواهند، جلب شود.

وی همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) اشاره کرد و با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران افتخار است، گفت: حضرت آقا فرموده اند که هر ملتی که متکی به شهادت شد و هنر شهادت را یاد گرفت، این ملت برای همیشه، سربلند است.

در پایان این نشست، بر تعامل و همکاری شرکت فولاد اکسین خوزستان با بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در راستای تکریم خانواده های شاهد و ایثارگر تاکید شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied