شمانیوز
شما نیوز

دسر | دسر شکلاتی

خوشمزه ترین دسر شکلاتی که تا به حال نخوردی | طرز تهیه یک دسر شکلاتی با طعم شگفت انگیز

اگر شماهم عاشق دسر شکلاتی هستید به شما پیشنهاد می کنیم این دسر خاص و فوق العاده خوشمزه شکلاتی امتحان کنید تا عاشق آن شوید.

خوشمزه ترین دسر شکلاتی که تا به حال نخوردی | طرز تهیه یک دسر شکلاتی با طعم شگفت انگیز

به گزارش شمانیوزدسر شکلاتی یکی از خوشمزه‌ترین دسرهایی است که می‌توانید در منزل تهیه کنید. این دسر شکلاتی بهترین دسر برای مهمانی‌ها و عصرانه ای مناسب برای فرزندانتان می باشد. دسر شکلاتی به علت وجود شکلات در آن‌ها بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و شما می‌توانید برای جذاب‌تر کردن دسر خود آن را تزیین کنید

دسرهای شکلاتی انواع و اقسام فراوانی دارد. مزیت این دسر فقط به 5 قلم مواد خوراکی نیاز دارید. این دسر بسیار ساده و مناسب برای فرزند انش آموزتان است وقتی که از مدرسه می آید از او پذیرایی کنید. برای طرز تهیه این دسر خاص و خوشمزه همراه ما باشید.

 

مواد لازم

پودر ژلاتین ۲ ق م
پتی بور ۱ بسته
کاکائو ۱۵۰ گرم
شیر ۳ لیوان
کره ۵۰ گرم

 

طرز تهیه 

بیسکویت پتی بور را پودر کنید. کره را داخل شیر بریزید بذارید تا کره حل شود. بعد شکلات بنماری شده را به شیر و کره اضافه کنید. در ادامه بیسکویت پودر شده را اضافه کنید. هم بزنید تا یک خمیر بسیار شل به دست بیاید. بعد خمیر شل را داخل میکسر بریزید تا یکدست شود. در آخر مواد را داخل قالب بریزید بگذارید داخل یخچال تا خودش را بگیرد و بعد می‌توانید روی آن را با هر چیزی که دوست دارید تزیین کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی