شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون

نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران استان کردستان با مدیرعامل بیمه تعاون

نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران فعال صنعت بیمه استان کردستان با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی بیمه تعاون در هتل شادی سنندج برگزار شد.

نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران استان کردستان با مدیرعامل بیمه تعاون

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، نشست هم اندیشی نمایندگان و کارگزاران فعال صنعت بیمه استان کردستان با مدیرعامل و مدیران ستادی بیمه تعاون در هتل شادی سنندج برگزار شد تا راهکارهای فروش بهتر و جذب پورتفوی بیشتر در استان مورد بررسی قرار گیرد.

دراین گردهمایی دکتر مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون پس از استماع نقطه نظرات و پیشنهادات کارگزاران، نمایندگان بر اهتمام شبکه فروش بر تعامل بیشتر و ارائه خدمات بهتر به بیمه گذاران و همچنین پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی همچنین ضمن بیان راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژی های سازمانی؛ خواستار بسط وگسترش فعالیت بیمه ای با در نظر گرفتن ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان شد.

در این نشست که با اشتراک گذاری ایده های کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه سنندج انجام شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون نیز از جمله سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل؛ ال مان ورقائی، مدیر امور اداری و فناوری اطلاعات؛ رزا سعیدی، مدیر بیمه های درمان؛ مجید ارجمند، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران؛ مسلم اسدی، مدیر امور مالی؛ عسل اشتری مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی و سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.

در پایان در این نشست مدیران بیمه تعاون، به سئوالات همکاران پاسخ دادند.

لازم به یادآوری است نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه تعاون می توانند از طریق ایمیل به آدرسpishnahad@taavon-ins.ir نسبت به ارسال نظرات و پیشنهادات خود اقدام نمایند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied