شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه | فال تاروت چه چیزی برای سرنوشت شما رقم زده است ؟

فال تاروت چهارشنبه 26 مهر 1402 را در زیر بخوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت چه چیزی برای سرنوشت شما رقم زده است ؟

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از روش های پیش گویی سرنوشت است. فال تاروت قدمت بسیار زیادی دارد. فال تاروت دارای انواع مختلفی می باشد. بسیاری از افراد به فال تاروت اعتقاد راسخ دارند و آن را حقیقی می شمارند. در ادامه فال تاروت  26  مهر را میخوانید.

 

فروردین

کارت تاروت: رستاخیز

همه ما اشتباه می کنیم و امروز، ممکن است برای رفع مشکلی که به اشتباه ایجاد شده است، یک قدم به عقب برگردید.

یکی از راه‌ های جلوگیری از هدر رفتن زمان گرانبها، این است که کارها را آهسته پیش ببرید و مطمئن شوید که در حین انجام کارها متمرکز هستید. انجام چند کار در آن واحد، ممکن است راه حل خوبی نباشد.

 

اردیبهشت

کارت تاروت: پنج جام

شما امروز کمی بیش از حد حساس هستید و پنج جام نشان می دهد که احساسات پیچیده ای در راه است. ممکن است هنوز بخشی از زندگی تان نیاز به کمی درمان داشته باشد.

اگر حس کردید زیادی احساساتی شده اید، سعی کنید چرت بزنید یا به ذهن خود استراحت دهید. یک چیز تسکین دهنده می تواند به شما کمک کند تا پایان روز احساس بهتری داشته باشید.

 

خرداد

کارت تاروت: یک سکه

شگفت انگیز است که چگونه یک تصمیم کوچک می تواند مسیر زمان را تغییر دهد. ممکن است یک راه سرگرم کننده و غیرمعمول برای کسب درآمد کشف کنید.

شاید فقط به این دلیل که خود را در زمان مناسب، در مکان مناسب برای انجام آن قرار داده اید، به فرصتی عالی دست پیدا می کنید. امروز ریسک کردن می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

 

تیر

کارت تاروت: چهار شمشیر

شما باید تصمیمات مهم زیادی بگیرید. شاید بهتر باشد که آن ها را روی کاغذ بنویسید. تهیه لیست مزایا و معایب را در نظر بگیرید. سعی کنید درباره جزئیات یک ایده، خوب فکر کنید.

وقتی منطقی هستی و به جای احساسات، بر اساس عقل تصمیم می گیرید، به راحتی می توانید گزینه های خود را محدود می کنید.

 

مرداد

کارت تاروت: شوالیه سکه

امروز، شما آن کسی هستید که همه کارها را به پایان می رساند. شما انرژی زیادی دارید و از طریق تخیل می توانید اشتیاق خود را برای زندگی بازیابی کنید.

امروز هیچ چیزی وجود ندارد که شما را از رسیدن به آنچه می خواهید باز دارد. کار، ماشین، و هرآنچه می خواهید، همگی مال شما هستند اگر ذهن خود را به آن اختصاص دهید.

 

شهریور

کارت تاروت: شوالیه شمشیر

شما امروز سرزنده، مصمم و شجاع هستید. در واقع، از آن دسته از افرادی هستید که به نظر می رسد هرگز با مشکل مواجه نمی شوند.

شما در چالش ها پیشرفت می کنید. به نظر می رسد همیشه خوبی ها را در چالش پیدا می کنید. برای دیگران، شما یک فرد انگیزه بخش هستید.

فال تاروت

مهر

کارت تاروت: امپراتور

شما بیشتر عاشق هستید تا جنگنده، اما وقتی کارت تاروت امپراتور را می بینید، نشان دهنده این است که باید توانایی خود را برای ایستادگی در برابر ناملایمات نشان دهید.

امروز، روزی نیست که بخواهبد جنبه نرم‌ تر خود را نشان دهید. ممکن است لازم باشد به دیگران نشان دهید که از درون سخت‌ تر از آن چیزی هستید که آن ها تصور می‌ کنند.

 

آبان

کارت تاروت: هفت سکه

امروز از آن روزهایی است که سکوت، کلید طلایی است. شما کارهای مهم زیادی دارید که باید تمام کنید.

شاید برایتان سخت باشد که به دیگران بگویید باید فعالیت های سرگرم کننده و تفریح را فعلا کنار بگذارید، اما مسائل حساس به زمان ایجاب می کند که فعلا خوش گذرانی را کنار بگذارید. زمان تمرکز فرا رسیده است.

 

آذر

کارت تاروت: سه شمشیر

این کارت تاروت اغلب به این معنی است که کسی در تلاش است تا به یک شخص، مکان یا چیزی وفادار بماند.

اگر در یک رابطه احساس نارضایتی می کنید، سعی کنید کاری انجام دهید تا صداقت خود را حفظ کنید. شما نباید از خط قرمزها عبور کنید و از تصمیمی که گرفته اید، پشیمان شوید.

 

دی

کارت تاروت: به دارآویخته

هیچ کس نمی تواند شما را به چیزی کمتر از آنچه که لیاقتش را دارید مجبور کند. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که لایق بهترین ها هستید.

ممکن است فکر کنید که فرصتی برای تغییر وضعیت فعلی ندارید، اما اگر فقط منتظر بمانید تا معجزه ای رخ دهد و منفعل بمانید، کارت تاروت مرد حلق آویز نشان می دهد که در نهایت ناامید خواهید شد.

 

بهمن

کارت تاروت: پنج جام

قلب شما در حال رسیدن به شادی غیر قابل وصف است. شما چیزهای شگفت انگیز زیادی دارید که در زمان مناسب تجربه می کنید، و امروز چیزهای بیشتری خواهید داشت.

به بالای سرتان نگاه کنید؛ زیرا کائنات هزاران نعمت مثبت و شاد را روی سرتان می ریزد!

 

اسفند

کارت تاروت: دو شمشیر

شما باید تصمیم بگیرید اما در حال حاضر مطمئن نیستید که چه کار باید بکنید. نمی دانید کدام انتخاب بهتر است.

در واقع، ممکن است هر کدام در حال حاضر برای شما یکسان به نظر برسند. تنها راه این است که به غریزه و شهود خود اعتماد کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عاشق یک دختر هستم

  • ناشناس

    ازدواج

تبلیغات متنی