شمانیوز
شما نیوز

داریوش مهرجویی

قاتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شد ا قاتل آشنا کیست؟

امشب قاتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شد و در حال باز جویی است.این خبر را رکنا منتشر کرده و هنوز جزئیات بیشتر منتشر نشده است و باید منتظر ماند ، احتمالا امروز جزئیات بیشتر منتشر خواهد شد.

قاتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شد ا قاتل آشنا کیست؟

به گزارش شمانیوز، قاتل داریوش مهرجویی و همسرش که در کرج به طرز وحشیانه عمل قتل را انجام داده بود دستگیر شد. قاتل داریوش مهرجویی احتمالا آشنا بوده است!  قاتل داریوش مهرجویی یک نفر بوده و براساس برخی گمانه زنی ها از اتباع نیست. سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی فراجا ساعت 19 امروز در خصوص خبر دستگیری قاتل داریوش مهرجویی را داد. جامعه هنری  نسبت به قتل داریوش مهرجویی و همسرش در شوک هستند. 

قاتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شد

قاتل یک نفر بوده و براساس برخی گمانه زنی ها از اتباع نیست.خبرگزاری رکنا برای تایید این خبر با دفتر سخنگوی پلیس تماس گرفت که این خبر نه تایید و نه تکذیب شد و اشاره به آخرین اعلام نظر سردار منتظرالمهدی در مورد دستگیری های آخر شد. همچنین تنها به این موضوع که رسانه ها اجازه بدهند کارآگاهان تحقیقاتشان را بدون حاشیه ادامه دهند.

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی فراجا ساعت 19 امروز در خصوص خبر دستگیری قاتل داریوش مهرجویی و همسرش گفت: کارآگاهان برای رسیدن به نتیجه نهایی نیاز به زمان و دقت دارند، همچنین تا این لحظه بر اساس اظهارات دستگیر شدگان قبلی ۲ مظنون دیگر شناسایی و جمع دستگیر شدگان به ۹ نفر رسید و کماکان کاراگاهان در حال اقدامات فنی و حرفه‌ای در این خصوص می‌باشند.

جهت مشاهده کلیپ های بیشتر صفحه پربازدید های اینستاگرام را ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی