شمانیوز
شما نیوز

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران حامی تولید ملی است

دکتر اسماعیل للـه گانی گفت: بانک رفاه از بانک های فعال در حوزه اقتصادی و حامی واحدهای تولید کشور است.

بانک رفاه کارگران حامی تولید ملی است

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، دکتر للـه گانی به همراه جمعی از مدیران در بازدید از گروه صنعتی و پژوهشی زر با بیان این مطلب گفت: بانک رفاه با بالاترین سرمایه بانکی و به عنوان دومین بانک سودآور کشور علاوه بر اینکه در حوزه های اجتماعی فعالیت های گسترده ای دارد، در حوزه اقتصادی نیز با واحدهای تولیدی کشور ارتباط خوبی برقرار کرده است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: به منظور تحقق شعار سال ، بانک مرکزی سیاست هایی را اجرایی کرده است تا بتواند با کنترل نقدینگی، تورم را کاهش دهد، بنابراین شبکه بانکی برای تأمین مالی طرح های اقتصادی باید از ابزار های نوین این عرصه استفاده کند.

دکتر للـه گانی ادامه داد: بانک رفاه در این زمینه پیشگام است و با موافقت بانک مرکزی، طرح اوراق گواهی سپرده خاص را اجرایی کرده که کمک بزرگی برای تأمین مالی طرح های اقتصادی است.

 

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین رسالت های بانک رفاه حمایت از تولید ملی است. گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز یکی از مجموعه های افتخار آفرین کشور در حوزه مواد غذایی است و بانک رفاه آمادگی دارد در این عرصه خدمات مالی و بانکی مناسبی ارائه دهد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت : تأمین مالی طرح های گروه صنعتی زر، سرمایه در گردش و سایر خدمات مالی نظیر ضمانت نامه، LC و ... با امضای تفاهم نامه همکاری های متقابل ، امکان پذیر است.

دکتر للـه گانی ادامه داد: در حوزه خدمات ارزی نیز بانک رفاه از بانک های پیشتاز کشور است و شرکت صرافی رفاه که از شرکت های زیر مجموعه بانک است، آمادگی ارائه خدمات ارزی مناسب به گروه صنعتی زر را دارد.

وی افزود: شرکت های زیر مجموعه بانک نیز خدمات مختلفی را در حوزه های سرمایه گذاری ، واردات کالاهای ضروری و...... ارائه می دهند و با توجه به گستردگی فعالیت های گروه صنعتی و پژوهشی زر، این همکاری می تواند در رشد و شکوفایی صنعت غذایی کشور مؤثر باشد.

 

در ادامه این دیدار ، مهندس امینی ، مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های این شرکت گفت: شرکت زر اگرچه کارش را با محصول ماکارونی شروع کرد، اما اکنون با چند دهه فعالیت در زمینه های مختلف مواد غذایی نظیر تولید روغن های خوراکی، انواع ماکارونی، کیک، شکلات و..... نیز ورود پیدا کرده است و جایگاه خود را در صنعت غذایی کشور تثبیت کرده است.

مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر افزود: این مجموعه روز به روز در حال رشد و پیشرفت است و برای طرح های توسعه ای خود نیاز به حمایت و پشتیبانی بانک های کشور از جمله بانک رفاه کارگران دارد. امیدواریم با امضای تفاهم نامه، همکاری های متقابل افزایش یابد و سود و منافع حاصل از این همکاری ها به اقتصاد کشور و شهروندان برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied