شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه امروز | فال روزانه قهوه

فال روزانه جمعه 28 مهر | فال امروز

فال روزانتو اینجا بخون....

فال روزانه جمعه 28 مهر | فال امروز

فال روز ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

با نگرانی‌های زیادی در زندگی روبه‌رو هستید و شبی نیست که خواب راحتی داشته باشید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت کار شما را به بستر بیماری بیندازد، امروز به خودتان مرخصی بدهید و با یکی از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی که رابطه خوبی با ایشان دارید، گفتگو کنید و بار نگرانی‌هایتان را زمین بگذارید. اهمیت چندانی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نمی‌دهید و ایشان را همیشه دست‌کم می‌گیرید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از قهر و ناراحتی به دنبال ندارد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که رفتاری شایسته و درخور با عشق ‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و به ایشان بی‌احترامی نکنید.

 

فال روز ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکلات از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و اجازه ندهید گرفتاری‌های مالی کمر شما را خم کند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید.

 

فال روز ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

اخلاق‌های ناپسندی دارید و اطرافیان را از رفتارهای خود دلخور کرده‌اید. قبل از اینکه این رفتار‌ها شما را به فرد منفوری در بین دوستان و آشنایان تبدیل کند، آن‌ها را کنار بگذارید و توجه بیشتری به اطرافیان داشته باشید. انسان پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید. با این حال به اندازه‌ای که انتظار دارید به هدف‌هایتان نرسیده‌اید. اجازه ندهید این شرایط شما را افسرده کند. از تلاش شبانه‌روزی دست نکشید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌هایتان را دریافت می‌کنید. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوء‌استفاده کنند.

 

فال روز جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. روحیه صرفه‌‌جویی دارید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. کارهای زیادی در منزل پیش می‌آید. به صلاح شماست که این کارها را انجام دهید و امروز و فردا نکنید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است.

 

فال روز جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. رهسپار سفری کوتاه مدت هستید و تجربه‌های خاطره‌انگیزی در این سفر انتظار شما را می‌کشد.

 

فال روز ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

اراده و عزم راسخی ندارید و این روحیه زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. فکری به حال تقویت اراده خود بردارید و کشتی زندگی‌تان را به ساحل مقصود برسانید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید، در غیر این صورت در آینده نزدیک گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید.

 

فال روز جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲  برای متولدین مهر

خبر فرخنده‌ای در راه است. از هم اکنون پذیرای خبرهای خوش باشید و شرایط را برای شادی و خوشی در کنار اعضای خانواده مهیا کنید. به لحاظ مالی با خرج‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید، امروز حسابی مواظب حساب‌ و‌ کتاب‌هایتان باشید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌ است. قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید.

 

فال روز ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و اعصاب تمام اهل منزل به هم ریخته است، در این مشاجره دخالت نکنید و اجازه دهید اعضای خانواده این مشاجره را ختم به خیر کنند. با ورزش و تحرک، انرژی بیشتری بدست آورید و فکرهای ناراحت‌کننده را کنار بگذارید. یکی از آشنایان شما در بستر بیماری میفتد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مواظب سلامتی ایشان باشید. با مشکل مالی روبه‌رو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید.

 

فال روز ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما را خراب کند. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما بهتر است روی این فرد را زمین بیندازید، چرا که اگر به ایشان پولی قرض دهید، هرگز روی پولتان را نخواهید دید. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.

 

فال روز جمعه ۲۸ مهر  ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. این عشق را با تمام وجود پذیرا باشید و خاطره خوش این لحظه‌‌ها را برای همیشه در قلب خود جاوید نمایید.

 

فال روز جمعه ۲۸ مهر برای متولدین بهمن

خبر فرخنده‌ای در راه است. از هم اکنون پذیرای خبرهای خوش باشید و شرایط را برای شادی و خوشی در کنار اعضای خانواده مهیا کنید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای دلخواه را سفارش دهید. اهل منزل امروز برنامه‌ خاصی برایتان تدارک دیده‌اند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه قدردانتان هستند. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید.

 

فال روز جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. فردی پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، به نفع شماست که گوشتان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied