شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی رؤسای شعب و شبکه فروش استان سمنان اعلام کرد:

نمایندگان بیمه دانا از عملکرد سال ۱۴۰۲ سود مشارکت دریافت خواهند کرد

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا، پرداخت سود مشارکت به نمایندگان و شبکه فروش را از عملکرد سال‌جاری و مطابق با مقررات مربوطه از اقدامات مهم و اجرایی این شرکت اعلام کرد.

نمایندگان بیمه دانا از عملکرد سال ۱۴۰۲ سود مشارکت دریافت خواهند کرد

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی با روسا، کارکنان شعب و شبکه فروش استان سمنان در شهر شاهرود، ضمن تشریح عملکرد کلی شرکت از بهمن‌ماه سال 1400 تاکنون، نقش نمایندگان و اعضای شبکه فروش در تولید حق‌بیمه و سودآوری شرکت را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: تقویت نیروی انسانی، توجه به حوزه معیشت کارکنان و افزایش حدود اختیارات نمایندگان از جمله برنامه‌های مهم این شرکت است که با جدیت پیگیری خواهد شد، به همین منظور قرار است بابت عملکرد سال مالی 1402 و تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبکه فروش به نمایندگانی که ‌پرتفوی‌شان ‌توأم‌ با حاشیه سود باشد مطابق با مقررات مربوطه سود مشارکت پرداخت شود.

وی ضمن قدردانی از رؤسای شعب، کارکنان و شبکه فروش سراسر کشور، به‌ویژه استان سمنان افزود: نمایندگانی مشمول این مزایا می‌شوند که پرتفوی خود را با خُردفروشی و ‌تمرکز بر رشته‌های بیمه‌ای سودده اصلاح کنند و با کسب پرتفوی اقتصادی در مسیر سودسازی شرکت سهیم باشند.

دکتر رضا جعفری در این نشست با تبیین برنامه‌ها، اهداف کوتاه و بلندمدت و همچنین راهبردهای استراتژیک سه ساله شرکت، اجرای سیاست توسعه بازار را یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های بیمه‌ دانا عنوان کرد و افزود: اجرای مطلوب آن طی یک سال‌ونیم گذشته، باعث رونق، رشد و افزایش سهم این شرکت از بازار شده است.

مدیرعامل بیمه دانا، اصلاح فرآیندهای سازمانی، ساختاری و اداری را یادآور شد و با اشاره به حذف برخی از آنها گفت: بدون شک با انجام این اقدامات علاوه بر هموار مسیر تغییرات، برنامه‌ها و اهداف ما نیز با سرعت بیشتری به منصه ظهور رسیده است.

ایشان در ادامه افزایش حدود اختیارات شعب مبتنی بر سیاست عدم تمرکز و با هدف توسعه بازار را مورد تأکید قرار داد و افزود: با انجام این اقدامات، بیمه دانا موفق شد در شش ماهه اول سال‌جاری در شاخص تولید حق‌بیمه، از مرز 21 هزار میلیارد تومان عبور کند که می‌توان گفت در صنعت بیمه رکوردی قابل توجه محسوب می‌شود.

وی چشم‌انداز 15درصدی سهم این شرکت از بازار بیمه کشور را تا پایان شهریورماه سال آینده عنوان کرد و با تأکید بر ادامه سیاست توسعه بازار اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت شرکت در حال‌حاضر بسیار مطلوب است و پرونده‌های خسارت سال 1400 به قبل، تماما تسویه و تعیین تکلیف شده به نحوی که شرکت در حالت ثبات و پایداری قرار دارد و امروز نه‌تنها در افزایش سهم بازار بیمه نقش‌آفرینی مثبتی داشته‌ایم، بلکه در حوزه سرمایه‌گذاری نیز بیش از 500 درصد رشد را به ثبت رسانده‌ایم که بسیار قابل توجه است.

مدیرعامل بیمه دانا در ادامه سخنانش، با اشاره به اهمیت منابع انسانی و نقش آنها در پیشبرد اهداف سازمانی، از برنامه‌های جدید این شرکت برای تبدیل وضعیت کارکنان قرارداد موقت به دائم خبر داد و افزود: با هدف تقویت حوزه منابع انسانی و حفظ و ایجاد روحیه مضاعف کاری درتلاش هستیم که تا پایان امسال کارکنان قرارداد موقت شرکت را به قرارداد دائم تبدیل وضعیت کنیم، علاوه بر آن مقرر شده برای رفع نیازهای آتی از طریق برگزاری آزمون تخصصی و مصاحبه، حدود 350 نفر در سال ۱۴۰۳ از جوانان دانش‌آموخته، متخصص و دارای دانش روز را ‌پس از گذراندن دوره‌های مختلف آشنایی با بیمه و‌ اخذ مدارک‌ لازم‌ به‌منظور تأمین نیروی انسانی شرکت جذب و به‌کارگیری خواهند شد.

دکتر رضا جعفری همچنین در پایان سخنان خود در این نشست به مسائل، دغدغه‌ها و مشکلات کاری نمایندگان و شبکه فروش نیز پاسخ داد.

پیش از صحبت‌های مدیرعامل، جابر اسماعیلی، وحید فیاضی، و علی رفعت‌نیا رؤسای شعب شاهرود، سمنان و سبزوار بیمه دانا نیز با ارائه گزارش‌های جداگانه از فعالیت‌های شعب مربوطه، مهمترین اقدامات، برنامه‌ها و اهداف پیش‌بینی شده خود را تشریح کردند.

در پایان این نشست نیز برخی از نمایندگان شبکه فروش شهرهای سمنان و شاهرود به بحث‌ و گفت‌و‌گو پیرامون مشکلات، پیشنهادات و دغدغه‌های کاری خود پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied