شمانیوز
شما نیوز

رانا پلاس | تست رانا پلاس

(ویدیو) بررسی و تست خودرو رانا پلاس

در ویدیو زیر قصد داریم کوچک ترین سدان ایران خودرو ، یعنی را نا لاس بپردازیم.

(ویدیو) بررسی و  تست خودرو رانا پلاس

به گزارش شمانیوز : رانا پلاس یک خودرو داخلی از محصولات ایران خودرو است. رانا پلاس از سال 1399 در دسترس مشتری هایش قرار گرفت. اولین شاخصه بارز رانا پلاس این است که توانسته با ساختاری به روز تر استاندارد یورو 5 را به دست آورد.

در ویدیوی تست و بررسی رانا پلاس به عملکرد فنی این خودرو، شتاب، نفوذ صدا به کابین، کیفیت متریال، کیفیت مونتاژ و افت خودرو طی 16 هزار کیلومتر پرداخته ایم. 
رانا پلاس کوچکترین سدان ایران خودرو به حساب می آید و در کلاس B پلاس قرار می گیرد. این خودرو یک سدان اقتصادی است که نمونه ایرانیزه و فیس لیفت پژو 206 اس دی به حساب می آید. رانا پلاس در نسخه پایه به پیشرانه TU5 مجهز است که 105 اسب بخار قدرت را با گشتاور 142 نیوتن متر تولید می کند. رانا پلاس پانوراما به پیشرانه TU5 پلاس مجهز است که در برنامه های بعدی به آن می پردازیم.


در رانا پلاس TU5 امکاناتی مانند چراغ روشنایی روز، پوزیشن لامپ، کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دو کیسه هوا، ترمز دیسکی جلو و کاسه ای عقب، رینگ فولادی و... وجود دارد. در نمونه های ارتقا یافته رانا پلاس امکاناتی مانند سامانه کنترل پایداری الکتریکی و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی اضافه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied