شمانیوز
شما نیوز

معلمان | معلمان آموزش و پرورش

تعیین تکلیف معلمان داد نمایندگان مجلس را در آورد

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت شد.


 تعیین تکلیف معلمان  داد نمایندگان مجلس را در آورد

به گزارش شمانیوز؛ تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت شد.

احمد نادری در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه، ۲۵ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:
 
تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۳۷ نفر از نمایندگان به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی: لزوم توجه به عدم قطع برق چاه‌های کشاورزی در فصل گرم.
 
تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به قطع مکرر چاه‌های کشاورزی. همچنین تذکر به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: ضرورت تکمیل و تجهیز بیمارستان شهر طالقان. همچنین تذکر به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم پاسخگویی در خصوص علت عدم موافقت سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون مناده ۲۳ با احداث بیمارستان جدید شهر مهستان و هشتگرد.
 
تذکر علی علیزاده برمی نماینده دامغان به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش.
 
تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور: ضرورت اجتناب افزایش قیمت نان در کشور. همچنین تذکر به وزیر راه: ضرورت تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز اداره راهداری شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر. همچنین ضرورت تسریع در زیرسازی و لکه‌گیری و آسفالت محور پیرانشهر به سردشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied