شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی | پیش بینی هواشناسی

ورود سامانه بارشی جدید از اواسط هفته | تهران کی دوباره بارانی می‌شود؟

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

ورود سامانه بارشی جدید از اواسط هفته | تهران کی دوباره بارانی می‌شود؟

به گزارش شمانیوز؛ سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) در مناطقی‌ از سیستان و بلوچستان و شرق‌ استان‌های کرمان و هرمزگان افزایش‌ ابر، گاهی‌ رگبار و رعد و برق‌ و وزش‌ باد رخ‌ می‌دهد. همچنین‌ در دامنه‌های البرز واقع‌ در مازندران ابرناکی‌، وزش‌ باد و رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

دوشنبه‌ در هرمزگان، جنوب‌ کرمان و سیستان و بلوچستان وزش‌ باد و بارش‌ پراکنده رخ‌ می‌دهد.

سه‌شنبه‌ به تدریج‌ ـ با ورود سامانه‌ بارشی‌ به‌ غرب‌ کشور ـ در شمال خوزستان و استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم‌، البرز و تهران رگبار باران، گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد پیش‌بینی‌ می‌شود.

چهارشنبه‌ گستره فعالیت‌ سامانه‌ در دامنه‌های زاگرس‌ واقع‌ در جنوب‌ غرب‌ و استان‌های لرستان، مرکزی و قم‌ و مناطقی‌ از مرکز و شرق‌ کشور خواهد بود. همچنین‌ ـ با نفوذ جریانات‌ شمالی‌ به‌ سواحل‌ دریای خزر ـ در مناطقی‌ از شمال غرب‌، سواحل‌ شمالی‌، خراسان شمالی‌ و دامنه‌های جنوبی‌ البرز واقع‌ در قزوین‌، البرز و تهران ابرناکی‌ و بارش‌ پراکنده همراه با وزش‌ باد و کاهش‌ موقتی‌ دما رخ‌ می‌دهد.

پنجشنبه‌ بارندگی‌ در نیمه‌ غربی‌ کاسته‌ می‌شود و این‌ سامانه‌ در نواحی‌ شرق‌ و جنوب‌ شرق‌ کشور سبب‌ بارش‌، گاهی‌ وزش‌ باد و رعد و برق‌ می‌شود.

یکشنبه‌ و دوشنبه‌ خلیج‌ فارس‌ و چهارشنبه‌ دریای خزر مواج‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی