شمانیوز
شما نیوز

سردار آزمون

دلربایی سردار آزمون و فریاد شادی مورینیو

ستاره ایرانی رم بدشانس بود که شوت زیبایش به تیرک دروازه خورد و تبدیل به گل اولین او در ایتالیا نشد.

دلربایی سردار آزمون و فریاد شادی مورینیو

به گزارش شمانیوز؛  پس از پیوستن به آ. اس. رم در سه مسابقه سری آ ایتالیا استفاده شد که ژوزه مورینیو در هر سه بار فرصت کمی به او مقابل امپولی، جنوا و فروزینونه داد و مهاجم ایرانی هم نتوانست خودنمایی کند، اما او امروز مقابل مونتزا که از دقیقه 63 به ترکیب رم اضافه شد، نمایش درخشانی داشت و حتی نزدیک بود در بدو ورود گلزنی کند.

ستاره ایرانی که پس از درخشش در فیفا دی اخیر و زدن دو گل در دو مسابقه تیم ملی مقابل اردن و قطر به رم بازگشته بود، انگیزه زیادی داشت مقابل مونتزا بدرخشد و جایگاهش نزد ژوزه مورینیو را به دست بیاورد که این کار را در مدت زمان حدودا 38 دقیقه‌ای (با احتساب وقت‌های اضافه) انجام داد.

آزمون که امیدوار بود پس از آسیب دیدگی پائولو دیبالا جای او را در ترکیب آ. اس. رم بگیرد و امروز از ابتدا مقابل مونتزا به میدان برود، بازهم روی نیمکت نشست تا آندره‌آ بلوتی در جمع 11 نفر قرار بگیرد، اما در دقیقه 63 که جای این بازیکن را گرفت، خیلی زود تاثیرگذار ظاهر شد.

سردار دو دقیقه پس از ورود به زمین یک شوت فنی خطرناک زد که ضربه او پس از اصابت به مدافع تیم مونتزا دفع شد تا حملات رم همچنان بی‌ثمر بماند و شاگردان مورینیو به گل نرسند.

آ. اس. رم که از ساعت 14 امروز در ورزشگاه المپیکو مسابقه هفته نُهم سری آ را انجام می‌داد و برای رسیدن به سومین پیروزی متوالی تلاش می‌کرد و در نیمه اول هم سه حمله فوق‌العاده خطرناک به وجود آورده و به گل نرسیده بود، پس از حضور ستاره ایرانی در زمین آهنگ هجومی بیشتری گرفت و بالاخره توانست در دقایق پایانی گلزنی کند.

مونتزا که در نیمه اول یک اخراجی داده بود، در فاصله دقیقه 80 تا 85 سه موقعیت جدی با شوت‌های راه دور داشت، اما پس از آن شاگردان مورینیو از زیر فشار حملات حریف‌شان خارج شدند و نزدیک بود توسط سردار به گل برسند که شوت او با بدشانسی به تیرک اصابت کرد.

سردار آزمون در دقیقه 88 پس از اینکه روملو لوکاکو در محوطه جریمه مونتزا توپ را در بین دو مدافع حریف از دست داد و روی زمین افتاد، توپِ سرگردان را با شوت فنی تماشایی و کات‌دار زد که ضربه او با بدشانسی به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد و دفع شد تا اولین گل ستاره ایرانی در سری آ به ثمر نرسد.

فشار حملات آ. اس. رم پس از این شوت آزمون ادامه پیدا کرد و در دقیقه 89 سردار با تاثیرگذاری روی توپ، موقعیت خوبی برای کریستنسن به وجود آورد که ارسال او و در ادامه ضربه عجیب استفان الشراوی به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد.

اما درخشش سردار همچنان ادامه داشت و در دقیقه 90 که توپ ارسالی از جناح چپ به سمت راست محوطه جریمه را کریستنسن با ضربه سر به آزمون رساند، با دخالت این بازیکن ایرانی و روی ریباند شوت او را این بار الشراوی توانست استفاده کند و با ضربه محکم گل اول رم را بزند و دروازه مونتزا را فرو بریزد.

سردار و الشراوی که حضور تعویضی در زمین داشتند، نقش اصلی را روی این گل ایفا کردند تا مورینیو به شدت از خوشحالی در کنار زمین المپیکو بدود و فریاد شادی سر بدهد و دقایقی بعد(9+90) هم بخاطر طعنه به مربی حریف اخراج شود.

آزمون که پرتلاش و دونده ظاهر شده بود، در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز دوباره صاحب فرصت شد که این بار پس از یک استارت، توپ از پای او فاصله گرفت و به الشراوی رسید ولی او هم موقعیت را هدر داد تا این بار تبدیل به گل نشود.

در آخرین ثانیه بازی(11+90) هم روملو لوکاکو نتوانست دروازه خالی از دروازه‌بان مونتزا را از میانه زمین باز کند و فرصت‌سوزی داشت، اما در نهایت آ. اس. رم با درخشش سردار آزمون موفق به کسب پیروزی ارزشمند یک بر صفر مقابل حریف خود شد تا سومین برد پیاپی، آن‌ها را 14 امتیازی کند و موقتا به رده ششم جدول سری آ ایتالیا برساند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی