شمانیوز
شما نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

تولید دارو با جدیت پیگیری شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: حتی اگر خط تولید را اجاره کنیم باید به سمت تولید دارو برویم و لازم است این مسیر را با جدیت طی کنیم.

تولید دارو با جدیت پیگیری شود

به گزارش شمانیوز، محمدمهدی مجذوبی با اشاره به اتفاقات و جنایت ظالمانه رژیم صهیونیستی فلسطین و غزه، اظهار کرد: امیدوارم که در مسیر جبهه مقاومت بتوانیم به وظیفه خود به‌خوبی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه دانشکده داروسازی در سال‌های اخیر حرکت روبه‌رشد و پیشرفتی را طی کرده است، اذعان کرد: از زحمات شبانه‌روزی و بی‌وقفه خانم دکتر کتایون درخشنده تشکر میکنم که در زمان مدیریت خود عملکرد مؤثری داشته و حرکت رو به‌جلویی را طی کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در حوزه آموزش و تحقیق در دانشکده داروسازی در رتبه و تراز خوبی قرار داریم، ابراز کرد: در یک سال اخیر فناوری و تولید دارو به شکل پراکنده انجام شده، اما لازم است که در حوزه داروسازی به یک نقطه قابل‌اعتمادی به ویژه داروهای گیاهی حرکت کنیم.

مجذوبی گفت: حتی اگر خط تولید را اجاره کنیم باید به سمت تولید دارو برویم و لازم است این مسیر را با جدیت طی کنیم.

وی با بیان اینکه گسترش باغ گیاهان دارویی و تولید گیاهان دارویی باید مدنظر قرار بگیرد، مطرح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با بانک کشاورزی منعقد شده است بانک دراین‌ خصوص می‌تواند سرمایه‌گذاری کند.

*لزوم بهره‌مندی اساتید از سیستم مهارت‌محور

در ادامه معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز ضمن تأکید به استفاده اساتید از روش‌های نوین آموزش، گفت: لازم است باتوجه‌به نیاز دانشجویان از سیستم آموزش‌محور به سمت سیستم مهارت‌محور حرکت کنیم.

حسین عماد ممتاز افزود: دانشجویان دانشکده داروسازی در آزمون ۱۸۰ واحدی موفق عمل کرده و رتبه‌های خوبی کسب کردند .

وی با بیان اینکه پیگیر رشته‌های جدید در مقطع تحصیلات تکمیلی هستیم، مطرح کرد: آینده درخشان و خوبی در انتظار دانشکده داروسازی همدان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی