شمانیوز
شما نیوز

تعبیر خواب | تعبیر خواب استغفار و توبه

تعبیر خواب استغفار و توبه چیست ؟ | تعبیر خواب استغفار و توبه از نظر ابن سیرین و امام صادق

تعبیر خواب استغفار و توبه ، معانی مختلفی دارد. در ادامه تعبیر خواب استغفار و توبه را از نظر ابن سیرین و امام صادق بخوانید.

تعبیر خواب استغفار و توبه چیست ؟ | تعبیر خواب استغفار و توبه از نظر ابن سیرین و امام صادق

  به گزارش شمانیوز :تعبیرخواب چیست ؟ تعبیر خواب یعنی معنا دادن رویاهایی که در خواب اتفاق می افتد. هر خوابی بستگی به زمانش تعبیر می شود. همه خواب ها تعبیر خواب ندارند.به طور کلی رویت استغفار کردن در خواب و آمرزش خواستن از جانب پروردگار در وهله اول به معنای تحصیل مال و ثروت و در وهله بعدی به معنای فرزند است.تعبیر خواب استغفار و توبه از درگاه خداوند به معنای مال است. البته تعبیر خواب توبه از دیدگاه مفسرین و معبرین تعابیر متفاوتی داشته و برخی از معبرین چنین خوابی را نشانه رستگاری بیننده خواب دانسته اند و معتقدند وی به راه بزرگان دین و اعمال خداپسندانه خواهد برگشت.

 

تعبیر خواب استغفار ابن سیرین

استغفار از جمله عباداتی است که موجب تقرب بیشتر انسان به خداوند عزوجل می گردد. مشاهده التماس بخشش در خواب معانی گسترده ای دارد که محمد بن سیرین در این باره چنین می فرمایند: چنانچه شخصی در خواب ببیند که از سوی پروردگار طلب استغفار می نمود بیانگر این است که خداوند به بیننده خواب، مال و منا و فرزند عطا خواهد کرد.

 

تعبیر خواب استغفار امام صادق

به روایت امام صادق استغفار کردن و طلب بخشش از جانب خداوند درخواب بر چهار وجه است. اولین وجه تعبیر خواب استغفار رزق و روزی و مال و ثروتی است که به بیننده خواب خواهد رسید. دومین وجه تعبیر چنین خوابی بشارت فرزندی برای بیننده خواب است. سومین و مهمترین وجه آن آمرزش و بخشش از سوی حق تعالی خواهد بود و چهارمین وجه تعبیر خواب توبه و استغفار توبه نمودن از گناهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی