شمانیوز
شما نیوز

بهنوش طباطبایی | حواشی بهنوش طباطبایی

اینبار قیافه جدید بهنوش طباطبایی در مراسم عروسی | بهنوش طباطبایی سفید برفی شد

عکسی به تازگی از بهنوش طباطبایی در یک عروسی در شبکه اجتماعی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

اینبار قیافه جدید بهنوش طباطبایی در مراسم عروسی |  بهنوش طباطبایی سفید برفی شد

به گزارش شمانیوز‌: عکسی از تغییرات چهره بهنوش طباطبایی دریک مراسم عروسی مشاهده می کنید. تغییرات چهره بهنوش طباطبایی در این چند دهه اخیر همه را شوکه کرده است. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. بهنوش طباطبایی دکترای روانشناسی دارد و در دانشگاه نیز تدریس می‌کند. عکسی از تغییرات چهره بهنوش  طباطبایی در این چند سال اخیر را مشاهده می‌کنید.

بهنوش طباطبایی

جراحی بینی بهنوش طباطبایی 

چیزهایی که باید از چهره تازه بهنوش طباطبایی بدانید

 

جراحی زیبایی بینی را شاید بتوانیم پرطرفدارترین جراحی زیبایی کل دنیا بدانیم، که البته به جز در موارد خاص، تاثیر بسزایی هم بر تغییر چهره و زیباتر شدن افراد می‌گذارد. گفته می‌شود که بهنوش طباطبایی تاکنون دوبار جراحی زیبایی بینی انجام داده. یکی چندین سال قبل که مربوط به دوران پیش از مشهور شدن او می‌شود و یکی هم در سال‌های اخیر برای ترمیم ظاهر بینی. تغییرات بینی در تصاویر او در سال‌ها مختلف کاملا مشهود هستند.

بلفاروپلاستی یا لیفت شقیقه؟

تغییر دیگری که در چهره بهنوش طباطبایی شدیدا مشهود است، تغییر فرم چشم‌های اوست. برای این تغییر فرم دو راهکار اصلی وجود دارد. بلفاروپلاستی و لیفت شقیقه. هر دو جراحی می‌توانند تاثیر زیادی بر تغییر فرم چشم‌ها، اصطلاحا گربه‌ای‌تر شدن چشم‌ها و درشت‌تر دیده شدن داشته باشند، اما درباره اینکه خانم طباطبایی کدام یکی از این جراحی‌ها را انجام داده نمی‌توانیم نظر مطمئنی بدهیم!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied