شمانیوز
شما نیوز

منوچهر هادی | همسر منوچهر هادی

واکنش منوچهر هادی به استوری تیکه دار یکتا ناصر | دعوای اقای کارگردان و همسرش در فضای مجاز بالا گرفت

منوچهر هادی در واکنش به استوری معنادار یکتا ناصر سکوت نکرد و در جوابش یک استوری منتشر کرد.

واکنش منوچهر هادی به استوری تیکه دار یکتا ناصر | دعوای اقای کارگردان و همسرش در فضای مجاز بالا گرفت

به گزارش شمانیوز: منوچهر هادی در واکنش به استوری معنادار یکتا ناصر سکوت نکرد و در جوابش یک استوری منتشر کرد. منوچهر هادی همسر یکتا ناصر است. منوچهر هادی کارگردان سریال دل است. منوچهر هادی و یکتا ناصر یک دختر دارند. منوچهر هادی فرزند شهید است.

 

منوچهر هادی

 

عکس ازدواج یکتا ناصر با منوچهر هادی

وی اضافه کرده است:ما حین همکاری مداوم در سه فیلم مختلف با هم آشنا شدیم و همین آشنایی ازدواجمان را رقم زد. در این رابطه منوچهر هادی ابراز داشت:مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چراکه امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

یکتا ناصر نیز در مورد ازدواجش با منوچهر هادی گفت:روزهای خوبی را پشت سر می گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال 94 و شروع سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی با انتشار عکس هایی زیبا و نمایی از مراسم ازدواجشان در اینستاگرامشان این خبر را رسمی کردند.

 

ماجرای آشنایی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شد و بعد از آن فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را ساختم و نقش مکمل فیلم را به او پیشنهاد دادم و قبول کرد و سیمرغ جشنواره فجر را از آن خود کرد و این شروعی برای روابط بیشتر این زوج شد و این ماجرا به ازدواج آنها ختم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied