شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما | چهره متفاوت بهاره رهنما

بهاره رهنما بایک چهره متفاوت پیداش شد | محال است بهاره رهنما را در این عکس بشناسید

عکسی متفاوت از بهاره رهنما بازیگر و کارگردان را در زیر مشاهده می کنید.

بهاره رهنما بایک چهره متفاوت پیداش شد | محال است بهاره رهنما را در این عکس بشناسید

به گزارش شمانیوز : عکسی متفاوت از بهاره رهنما منتشر شده است. بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. بهاره رهنما علاوه بر بازیگری کارگردانی هم نیز میکند. بهاره رهنما چند کتاب شعرهم چاپ کرده است. بهاره رهنما همسر سابق ، پیمان قاسم خانی بوده است. در ادامه عکسی از میکاپ متفاوت بهاره رهنما را شماهده می کنید.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد ۱۳۴۳ و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد.

پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد.

 

ازدواج اول

بهاره رهنما اولین بار سال ۱۳۷۰ که ۱۷ ساله و دانشجو بود مسیر بازگشت از دانشگاه به خانه بصورت اتفاقی با پیمان قاسم خانی ۲۶ ساله آشنا شد.

این دو بعد از چند سال دوستی در نهایت سال ۱۳۷۳ باهم ازدواج کردند که ثمره این زندگی یک دختر بنام پریا شد.

 

طلاق از همسر اول

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال ۱۳۹۴ با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند.

 
ازدواج دوم

خانم بازیگر در ۴ شهریور ۱۳۹۶ در ۴۴ سالگی خبر ازدواج دوم خود با امیر خسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت رسانه ای کرد. این ازدواج نیز به طلاق منجر شد. 

 

۱۰ کتاب نوشتم

من عادت کتابخوانی دارم و اصلا تصویری نیستم ، همیشه آماده کتاب خواندن و برنامه ریزی برای مطاله هستم ، اگر به سفری بروم حداقل یکی دو کتاب را تمام می کنم

هر شب سه – چهار ساعت برای مطالعه زمان می گذارم و بطور همزمان با بازیگری ، نویسندگی را شروع کردم و تابحال حدود ۱۰ کتاب نوشته ام.

 

از سینما تا تلویزیون

دومین تجربه اش با فیلم سینمایی «غزال» در سال ۱۳۷۴ شکل گرفت و با سریال «بازگشت به خانه» در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۷ ساله بود وارد قاب تلویزیون شد.

 

شهرت

در سال ۱۳۸۰ با فیلم «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» چهره اش دیده شد سپس با فیلم «گاو خونی» در سال ۸۱ و در نهایت با فیلم «چارچنگولی» سال ۱۳۸۷ مشهور شد

اوج درخشش او با تلویزیون در سال ۱۳۸۵ با سریال «زیرزمین» شروع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سیب زمینی هم اینهمه آرایش کنی قشنگ میشه