شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون

سفر بدون نگرانی به خارج کشور با بیمه تعاون

با تعریف پوشش‌های گسترده، سفر بدون نگرانی به خارج کشور با بیمه تعاون صورت می‌گیرد

سفر بدون نگرانی به خارج کشور با بیمه تعاون

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون سفر یکی از نیاز‌های بشر امروز است که به اشکال گوناگون شغلی، تفریحی، زیارتی و... صورت می‌گیرد.

بر این اساس فناوری‌ها و دستیابی به سیستم حمل و نقل سریع از خودرو گرفته تا قطار و هواپیما، امکان سفر در سریعترین زمان ممکن را فراهم کرده به نوعی که می‌توان صبحانه را در یک شهر، ناهار را در شهر دیگر و شام را در شهر یا کشور دیگر میل کرد. این سرعت چشمگیر در مسافرت، رغبت سفر را بسیار بیشتر کرده و باعث شده مردم از هر فرصتی برای سفر استفاده کنند.

اما سفر به همان اندازه که لذت بخش است دارای چالش‌ها و مشکلاتی نیز مثل سوانح، بیماری ها، حوادث طبیعی، رفتار‌های تروریستی می باشد که مسافر را در معرض تهدید قرار می دهد. از این رو و بی شک مهمترین ابزاری که می‌توان با استفاده از آن سفری امن را برنامه ریزی کرد، بیمه مسافرتی است و یکی از توانمند‌ترین شرکت‌های بیمه در زمینه بیمه خارج از کشور، بیمه تعاون است. بیمه تعاون به دو روش اقدام به بیمه‌های مسافرتی کرده که شامل بیمه مسافرتی خروج از کشور و بیمه مسافرتی ورود به کشور است.

بیمه مسافران عازم به خارج

بیمه مسافرتی عازم به خارج از کشور یکی از انواع رشته‌های بیمه‌ای است که هنگام سفر به خارج از کشور کاربرد دارد. این نوع بیمه، هزینه‌های پزشکی و غیر پزشکی و ارائه سایر خدمات در مدت اقامت مسافر در خارج از کشور را مطابق با شرایط بیمه نامه تحت پوشش قرار می‌دهد. بخش قابل توجهی از خدمات بیمه مسافران عازم به خارج از کشور، به بخش درمان اختصاص دارد. بیمه تعاون هزینه‌های پزشکی و بستری در بیمارستان، پرداخت هزینه فوریت‌های دندانپزشکی، تحویل دارو، تأخیر در حرکت و سایر موارد را پوشش می‌دهد. هر یک از گزینه‌هایی که بیمه تعاون در دستور کار درمان قرار داده، به تنهایی می‌تواند سفر را به چالش جدی تبدیل کند. اینکه مسافر نیاز به بستری در بیمارستان داشته باشد، یعنی شرایط بسیار حاد است یا هنگامی که درد دندان امکان هرگونه تحمل را گرفته و هزینه‌های دلاری دندانپزشکی مانع درمان می‌شود، بیمه تعاون می‌تواند درد را تسکین دهد. تهیه دارو نیز از مشکلات جدی است و به تنهایی می‌تواند بحران ساز شود.

همکاری با کمک رسان بین المللی

در شرایطی که بیمه تعاون در تمامی کشور‌ها شعبه ندارد و نمی‌تواند هنگام بروز حادثه یا سانحه، خدمات لازم را به بیمه شده ارایه دهد، همکاری با سرویس‌های جهانی می‌تواند راهگشا باشد. به همین دلیل بیمه تعاون با دور اندیشی، سرویس دهی در تمام کشور‌های جهان را کمک رسان بین المللی Swiss Assist در دستور کار قرار داده و شرایط به نوعی است که می‌توان در ایران قرارداد بیمه مسافر خارج را با بیمه تعاون منعقد کرد و در خارج از ایران بدون هیچ مشکلی خدمات لازم ار دریافت کرد.

پرداخت خسارت در مقصد

نکته بسیار مهمی که بیمه تعاون در دستور کار دارد، پرداخت خسارت در مقصد است. اینکه در ایران قرار داد بیمه بسته شود و بیمه شده ناچار باشد در خارج از کشور هزینه بپردازد و برای دریافت آن هزینه به ایران بازگردد و پروسه طولانی را طی کند، به هیچ عنوان درست نیست، به همین دلیل بیمه تعاون پرداخت خسارت در کشور مقصد را اجرایی می‌کند.

پاسخگویی سریع

بی شک بیمه گزاران در صورت بروز هر مشکلی، نیاز دارند نسبت به شرایط و نحوه بکارگیری خدمات اطلاعات لازم را بدست آورند، به همین دلیل بیمه تعاون پاسخگویی 24 ساعته را در دستور کار خود قرار داده و البته پاسخگویی و راهنمایی به وسیله اپراتور فارسی زبان صورت می‌گیرد تا مسافر نیازی به مترجم نداشته باشد.

و اما بیمه مسافران ورودی

بیمه مسافران ورودی یکی از انواع رشته‌های بیمه‌ای است که هنگام سفر به داخل کشور کاربرد دارد. این نوع بیمه تعاون جبران هزینه‌های پزشکی و غیر پزشکی و ارائه سایر خدمات در مدت اقامت مسافر در داخل کشور را مطابق با شرایط بیمه نامه تحت پوشش قرار می‌دهد. پوشش‌های این بیمه نامه شامل جبران هزینه‌های پزشکی، بازگرداندن بیمه شده به کشورمتبوع و سایر موارد مرتبط است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied