شمانیوز
شما نیوز

پیشگامی بانک شهر در مسیر الکترونیکی کردن چهره شهر

بانک شهر در زمره بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات نوین محسوب می‌شود.

پیشگامی بانک شهر در مسیر الکترونیکی کردن چهره شهر

به گزارش اختصاصی شمانیوز، بانک شهر در زمره بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات نوین محسوب می‌شود و همانطور که از شعار محوری این بانک یعنی «بانک شهر نوآوری در خدمت» مشخص است، توانسته در این زمینه با تسهیل‌گری و آسان نمودن تراکنشات بانکی رضایت مشتریان خود را جلب کند.

در این گزارش بهتر است به چند اقدام نوآورانه توسط بانک شهر در عرصه بانکداری الکترونیکی اشاره شود:

1- یکی از خدمات الکترونیکی بانک شهر به «آتی شهر» شهرت یافته است که طبق این طرح، والدین می‌توانند به جای قرار دادن پول نقد در جیب کودکان و نوجوانان خود می‌توانند با افتتاح حساب مخارج روزمره فرزندان خود را با محدودیت از قبل تعیین‌شده مشخص کنند و از سوی دیگر با این کار فرزندان خود را با فرآیند افتتاح حساب و فعالیت‌های بانکی آشنا سازند.

همچنین با این اقدام می‌توان از سرقت و گم شدن اسکناس جلوگیری کرد و از سوی دیگر به بهداشت کودک کمک می‌شود. در واقع «آتی شهر» را باید یکی از خدمات بانک شهر در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و پیشبرد دولت الکترونیک عنوان کرد. لازم به ذکر است که خدمات آتی شهر تنها محدود به این موارد نبوده و در آینده سایر خدمات برای آن فعال خواهند شد.

2- یکی دیگر از خدمات بانک شهر مربوط به پیشخوان‌های «شهرنت» می‌باشد. بانک شهر در راستای هوشمندسازی شهرهای کشور رسالتی را برای خود تعریف کرده و در قالب طرح «شهرنت» به دنبال انجام رسالت خود است.

مشتریان می‌توانند بدون حضور در شعب بانک و از طریق مراجعه به کیوسک‌های شهرنت مستقر در سطح شهر که برخی به صورت 24 ساعته فعالیت دارند از خدماتی نظیر:

-  امکان تعویض کارت‌های بانکی در پیشخوان‌ها

-  امکان صورت حساب‌های بانکی

   - صدور آنی کارت هدیه،

   - دسترسی به خدمات اینترنتی بانک شهر

   - خدمات مبتنی بر کارت

   - امکان وصول چک‌های بانک شهر در هر ساعت از شبانه‌روز

  - ارائه صورت حساب بانکی با مهر خیس به مشتریان در پیشخوان‌هایی که دارای دستگاه‌های خودبانک (VTM) و ( RTM) هستند، مشتریان با مراجعه به پیشخوان‌های مستقر بانک شهر در سراسر کشور امکان دریافت صورتحساب بانکی با مهر چاپی بانک و یا به اصطلاح مهر خیس بانکی که در شعب بانک پس از پایان عملیات بانکی بر روی صورتحساب‌های مشتریان درج می‌گردد را دارا می‌باشند.

 - واریز وجه به حساب و سایر خدمات قابل ارائه بر روی خودپردازها استفاده کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل در لحظه و از طریق ارتباط صوتی/ تصویری زنده با سامانه مرکز تماس مشتریان اقدام به طرح سوال و رفع مشکلات مربوطه کنند.

3- یکی دیگر از خدمات بانک شهر مربوط به «کارت شهروندی» است. کارت شهروندی محصولی جدید و متفاوت از بانک شهر است که حاوی یک کیف پول الکترونیکی هوشمند، به منظور تسهیل پرداخت‌های روزانه شهروندان می‌باشد. با در دست داشتن این کارت، می‌توان با اطمینان خاطر و امنیت بالا تمامی پرداخت‌های خرد و کلان را انجام داد. به کمک نوار مغناطیسی موجود در کنار تراشه هوشمند، این کارت می‌تواند جهت خریدهای شتابی و انتقال وجه در کل شبکه بانکی کشور نیز مورد استفاده قرار گیرد. مهمترین هدف کارت کیف پول شهروندی ایجاد اطمینان خاطر برای مالکین و سرعت بخشیدن فرآیندهای مالی خرد می‌باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied