شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه | پیش بینی سرنوشت شما بر طبق فال تاروت

فال تاروت پنج شنبه 4 آبان 1402 را در زیر بخوانید.

فال تاروت روزانه | پیش بینی سرنوشت شما بر طبق فال تاروت

به گزارش شمانیوز : فال تاروت یک روش پیشگویی سرنوشت است. فال تاروت بیشتر در کشورهای اروپایی رواج دارد. قدمت فال تاروت بسیار زیاد است. فال تاروت انواع مختلفی دارد. فال تاروت پیشینه تاریخی دارد و در پاسخگویی به یکسری سؤالات ازجمله روابط عاشقانه، پول، آینده و غیره نقش مهمی ایفا می‌کند. در ادامه فال تاروت پنج شنبه 4 آبان 1402 را در زیر می خوانید. 

 

فروردین

کارت تاروت: اعتدال

آیا بیش از حد فکر می کنید؟ این کارت تاروت نشان‌ دهنده مشکلی است که در طول روز ذهن شما را مشغول کرده است، تا جایی که نمی‌ توانید به چیز دیگری فکر کنید.

نگرانی های خود را رها کنید و آن ها را از روی شانه های خود بردارید. بهترین کاری را که می توانید انجام دهید و سپس به خداوند اجازه دهید بقیه کارها را مدیریت کند.

 

اردیبهشت

کارت تاروت: رستاخیز

شما چیز زیادی نمی دانید. حتی با تمام دانش و تجربه خود، چیز زیادی درباره آینده نمی دانید. در زندگی نقطه ای هست که باید دانش و تجربه را کنار گذاشت و همه چیز را به دست زمان سپرد.

زمان نتیجه نهایی این وضعیت را تعیین می کند. وقتی تلاش برای کنترل شرایط را متوقف می کنید، یاد می گیرید که بیشتر و بیشتر به روند جهان هستی اعتماد کنید.

 

خرداد

کارت تاروت: نه جام

این کارت تاروت نشان می دهد که چگونه از بدترین چیزها عبور کرده اید و سختی ها را پشت سر گذاشته اید.

اکنون به جایی رسیده اید که در آن لذت پاداش را می چشید. شما مدت ها بود که با امیدواری منتظر بودید و اکنون پیروزی از آن شماست!

 

تیر

کارت تاروت: پاپ اعظم

برای خودتان احترام قائل باشید! پاپ اعظم شما را دعوت می کند تا انرژی درونی زنانه خود را در آغوش بگیرید.

کارهای کوچکی انجام دهید که به شما یادآوری کند چقدر می توانید خود و دیگران را دوست داشته باشید.

زمانی را در طبیعت بگذرانید. سرعت تان را کم کنید. وقتی با دیگران صحبت می کنید، مهربان تر و ملایم تر باشید. خودتان را همان کسی ببینید که می‌ خواهید باشید.

 

مرداد

کارت تاروت: ابله

کارت تاروت ابله، کارت جاه طلبی و عزم خام است. اگر می خواهید اتفاقی بیافتد، برای به دست آوردن آن دست به هر کاری خواهید زد.

حتی ممکن است از روی ناامیدی دست به انتخاب های بی پروا بزنید. این کارت تاروت به شما هشدار می دهد که محتاط تر باشید.

 

شهریور

کارت تاروت: ملکه

شهود زنانه شما برای این است که به شما کمک کند زمانی که حقایق در دسترس نیستند یا سیگنال های متفاوتی از منابع مختلف دریافت می کنید، چیزهایی را متوجه شوید.

کارت تاروت ملکه با برج میزان مرتبط است، بنابراین از شما خواسته می شود انرژی خود را متعادل کنید. سعی کنید اجازه ندهید احساسات تان به سمت افراط برود.

وقتی احساس اضطراب می کنید، خود را آرام کنید. اگر از نظر عاطفی احساس کسالت کردید، این احساس را نادیده نگیرید. کارهایی را انجام دهید که قلب و ذهن شما را سرزنده و هماهنگ نگه می دارد.

فال تاروت

مهر

کارت تاروت: راهبه

یک فراخوان طبیعی برای احترام به نهادهای تثبیت شده و چیزهایی که برای مدت طولانی وجود داشته اند وجود دارد. اخیرا ممکن است سیستم جهان را زیر پا گذاشته، و سعی کرده باشید راه خود را طی کنید.

این ممکن است به ضرر شما بوده باشد. کارت تاروت راهبه نشان می دهد که در حال حاضر بهتر است به اصول و چیزهای شناخته شده پایبند باشید. پیروی از قوانین شما را به جایی می رساند که می خواهید.

 

آبان

کارت تاروت: چرخ اقبال

شانس، هرکجا باشید راهش را به سمت شما پیدا می کند، اما در صورتی که حرکت کنید!

شاید در خانه ماندن بهترین کار به نظر برسد، اما اگر در تلاش برای ملاقات با نیمه گمشده تان، یافتن شغل یا تغییر زندگی خود هستید، بیرون رفتن و درگیر شدن با دنیا همان چیزی است که لازم دارید.

چرخ اقبال می گوید که شما می توانید به همان اندازه که می خواهید خوش شانس باشید، اما برای آن کمی تلاش از طرف شما هم لازم است.

 

آذر

کارت تاروت: به دارآویخته

صبور بودن و مهربان بودن هرگز کارهای کم ارزشی نیستند، اما اصلا عاقلانه نیست اگر این کارها را به ضرر خود انجام دهید.

کارت تاروت به دارآویخته نشان می دهد که صبر و تحمل شما افراطی شده است. شاید با این گذشتن ها و صبوری ها، همه فرصت خود را برای زندگی از دست بدهید.

خطرناک تر این است که به این روال بیشتر عادت کنید و راضی تر شوید. از اهداف شخصی خود غافل نشوید. شاید لازم باشد بگذارید کسی عقب بماند تا بتوانید جلو بروید.

 

دی

کارت تاروت: پادشاه شمشیر

ذهن شما بسیار هوشیار و تیز است. این یک ویژگی عالی است، اما می تواند کمی ترسناک نیز باشد.

امروز برای شما یک روز پر قدرت است و ممکن است در برخی سطوح آن را کمی سرگرم کننده بیابید. باهوش باشید اما اگر دانش خود را با دیگران به اشتراک می گذارید، مراقب باشید به آن ها حس عدم اطمینان ندهید.

 

بهمن

کارت تاروت: پادشاه چوبدست

وقتی کارت تاروت پادشاه چوبدست را دریافت می کنید، جرقه ای از نوآوری را تجربه خواهید کرد.

شما استعدادها و توانایی های باورنکردنی دارید و ممکن است این شانس را داشته باشید که از همه آن ها در پروژه ای استفاده کنید که در آن با کسی همکاری می کنید.

 

اسفند

کارت تاروت: خورشید

کارت تاروت خورشید نشانه فوق العاده خوبی است. زندگی ممکن است مسیرهایی را برایتان انتخاب کند که در حال حاضر به نظر شما اشتباه می آید.

اما شما با همین تغییرات و ناملایمات به طرز شگفت انگیزی رشد می کنید. این شرایط، شما را بیدار می کند و باعث می شود از درون احساس خوشبختی کنید. بعدها از این شرایط قدردانی خواهید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی