شمانیوز
شما نیوز

رنگ مو خانگی | طرز تهیه رنگ مو خانگی

(ویدیو) دیگه هیچوقت پولتو بابت خرید رنگ مو هدر نده | با ساده ترین مواد تو خونه رنگ مو حرفه ای درست کن

ا که در خانه رنگ مو تهیه کنید و خودتان موهایتان را رنگ کنید پس حتما مقاله زیر را بخوانید.

(ویدیو) دیگه هیچوقت پولتو بابت خرید رنگ مو هدر نده | با ساده ترین مواد تو خونه رنگ مو حرفه ای درست کن

به گزارش شمانیوز :رنگ مو یکی از پرکاربردترین محصولات مو در دنیاست. رنگ مو انواع و اقسام زیادی دارد. رنگ مو در بین خانم‌ها و آقایان طرفداران زیادی دارندرنگ مو از رنگ‌دانه‌های طبیعی و یا مصنوعی تشکیل‌ شده است. این رنگ‌دانه‌ها طی یک سری واکنش‌های شیمیایی روی فیبرهای مو نشسته و یا تا حدودی درون لایه‌های تار مو نفوذ می‌کنند تا رنگ طبیعی مو را تغییر دهند.

 رنگ موخانگی مزیت های زیادی دارد. زیرا که بسیاری از رنگ موهای صنعتی ممکن از از مواد سالم تهیه نشده باشد. اگر شماهم میخواهید یک رنگ موی خانگی و طبیعی داشته باشید همراه ما بمانید.

 

مواد لازم برای زنگ مو خانگی

یک فنجان قهوه دم کرده

۲ قاشق غذاخوری پودر قهوه

یک فنجان نرم کننده مو

۲ قاشق غذاخوری دارچین

 

طرز تهیه

برای رنگ کردن مو با قهوه و دارچین به روش زیر عمل کنید: یک فنجان قهوه را دم کنید. نصف فنجان قهوه دم کرده را با دو قاشق غذاخوری پودر قهوه ترکیب کنید. یک فنجان نرم کننده مو به ترکیب اضافه کنید. دو قاشق غذا خوری دارچین به آن اضافه کنید و به خوبی ترکیب کنید. موهایتان باید تمیز و مرطوب باشند. مخلوط را روی تمامی قسمت های مو‌ بگذارید و سپس سرتان را به مدت حداقل یک ساعت با کلاه رنگ بپوشانید و پس از آن مو را با آب بشویید. گاهی لازم است این کار را چندین بار تکرار کنید تا به رنگ دلخواه برسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied