شمانیوز
شما نیوز

تعبیر خواب نوزاد | تعبیر خواب

تعبیر خواب نوزاد چیست ؟ | تعبیر خواب از نظر معبران مختلف

تعبیر خواب نوزاد از نظر ابن سیرین ، امام صادق و ابراهیم کرمانی را در زیر بخوانید.

تعبیر خواب نوزاد چیست ؟ | تعبیر خواب از نظر معبران مختلف

به گزارش شمانیوز : تعبیر خواب نوزاد معانی مختلفی دارد. برخی تعبیر خواب نوزاد را  نشانه شروعی جدید در زندگی میدانند. برخی دیگر تعبیر خواب نوزاد را افزایش  شادی و نشاط در زندگی تعبیر می کنند. در ادامه تعبیر خواب نوزاد از نظر ابن سیرین و حضرت صادق و ابراهیم کرمانی را می خوانید. 

تعبیر خواب نوزاد

دیدن نوزاد در خواب توسط ابن سیرین

به تعبیر ابن سیرین دیدن نوزاد در خواب بیانگر رزق و روزی فراوان و رهایی از غم و اندوه و به زودی شنیدن مژده ای است که موجب شادی او می شود، همه چیز درست است.

تماشای رویاپردازی که در حال خرید یک نوزاد جدید است، نشان می دهد که او از یک بحران بزرگ در زندگی خود رنج می برد و مشکلات زیادی را تجربه می کند که نمی تواند بر آنها غلبه کند یا حل کند، اما در نهایت او موفق می شود از شر همه اینها خلاص شود و زندگی اش به این نتیجه برسد. انشاءالله به سمت بهتر شدن حرکت کن

 

تعبیر خواب نوزاد از نظر امام جعفر صادق (ع)

چنانچه زنی در خواب دید که نوزاد دختری به دنیا آورد، در آینده فرزندی از نسل و ذریه او صاحب جایگاه رفیع اجتماعی و خانوادگی می شود. مقامی که موجب درخشش او در امور مالی و اقتصادی خواهد شد.
اگر زنی در خواب مشاهده کرد که از او فرزند پسری متولد شد و آن طفل پس از تولد سخن گفت، یعنی لازم است که دقت و مراقبت بیشتری از خود داشته، چون ممکن است خطری جان او را تهدید کند.
کسی که خود باردار است در خواب بیند که فرزند دختری به دنیا آورد، تعبیر خواب او چنین است که دختری به دنیا می آورد که در بین فامیل و خلایق عزیز و مکرم می شود.

 

تعبیر خواب نوزاد از نظر ابراهیم کرمانی

اگر در خواب خود فرزند پسر ببینید معنی خواب این است که دچار غم می شوید و نگران موضوعی می شوید و پیوسته در فکر و خیال خواهید بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی