شمانیوز
شما نیوز

لیونل مسی | مسی

ببینید | مسی هم بالاخره به همسرش خیانت کرد

در حاشیه مراسم شب گذشته و زمان رو در رو شدن لیونل مسی و آیتانا بونماتی کاربران ایرانی این ویدئو را نشانه خیانت دانستند و اعتقاد دارند همسر مسی از این کار شاکی خواهد شد.

ببینید | مسی هم بالاخره به همسرش خیانت کرد

به گزارش شمانیوز؛ در حاشیه مراسم شب گذشته و زمان رو در رو شدن  لیونل مسی و آیتانا بونماتی کاربران ایرانی این ویدئو را نشانه خیانت دانستند و اعتقاد دارند همسر مسی از این کار شاکی خواهد شد.لیونل مسی بازیکن حرفه ای فوتبال است.لیونل مسی فوتبال را از 4 سالگی آغاز کرد . لیونل مسی در 14 سالگی با قرارداد 4 ساله به بارسلونا پیوست. لیونل مسی در بارسلونا 6 جایزه توپ طلا جهان، 2 جایزه مرد سال یوفا و 6 جایزه کفش طلا اروپا را تصاحب کرد. لیونل مسی با «آنتونلا روکوزو» ازدواج کره است و سه فرزند دارد. در ادامه فیلم جدیدی از  لیونل مسی مشاهده می کنید: 

زندگی شخصی  لیونل مسی

لیونل آندرس مسی بازیکن فوتبال آرژانتینی متولد 24 ژوئن 1987در روزاریو، سانتافه است.پدرش خورخه هوراکیو مسی، مدیر بخشی از یک کارخانه استیل و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی، در بیرون از منزل کار می کرد. تبار والدین مسی ایتالیایی اسپانیای می باشد که به آرژانتین مهاجرت کردند.

لیونل مسی دو برادر بزرگتر به نام‌های رودریگو و ماتیاس و یک خواهر به نام ماریا سل دارد. او یک خانواده کاملاً حمایتگر دارد که در کل زندگی، او را ساپورت کرده‌اند. حرفه ای که لیونل مسی واردش شد، دنیا و زندگی خود و خانواده اش را هم تغییر داد.

مسی

لیونل مسی بسیار خانواده دوست است به طوری که همه امور حرفه ای اش توسط خانواده اداره می شود، پدرش مدیر برنامه اش است و رودریگو یکی از برادرانش مدیر تبلیغات و برنامه ریز او است، مادر و دیگر برادرش هم سازمان های خیریه تحت نظر مسی را مدیریت می کنند. برادران مسی فعالیت فوتبالی نداشته و وارد حوزه بیزینس شده و برندهای تخصصی شان را دارند.

همسر و فرزندان لیونل مسی

مسی و همسرش؛ آنتونلا روکوزو از وقتی 5 ساله بودند؛ بخاطر همسایگی یکدیگر را می شناختند و مدت ها همبازی بوده اند. این زوجِ موفق اکنون سه فرزند دارند که یکی از آنها (تیاگو) در سال 2012، دیگری (متئو) در سال 2015 و فرزند سوم شان (کیورو) در سال 2018 متولد شد.جشن ازدواج لیونل مسی و همسرش در 30 ژوئن 2017 در یک هتل لوکس برگزار گردید. سرخیو آگوئرو، کارلس پویول، ژاوی هرناندز، و سسک فابرگاس در مراسم ازدواج مسی حضور داشتند.

ثروت لیونل مسی

لیونل مسی از سال 2017 تا 2020 پردرآمدترین بازیکن جهان بوده‌است. براساس خبر یک رسانه انگلیس رونالدو و مسی با ثروت تقریبی 321 میلیون و مسی با 295 میلیون دلار ثروتمندترین بازیکنان فوتبال هستند.

بنیاد خیریه لیونل مسی

مسی در سال 2007 یک مؤسسهٔ خیریه به نام بنیاد لئو مسی را تأسیس کرد که کودکان آسیب دیده در تحت درمان و حمایت تحصیلی قرار می دهد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی