شمانیوز
شما نیوز

رونالدو | حواشی رونالدو

عکس| درگیری رونالدو با ستاره ها در عربستان

دیدار الاتفاق و النصر با حاشیه‌های فراوانی همراه بود و حتی کریستیانو رونالدو و جردن هندرسون دست به یقه شدند!

عکس| درگیری  رونالدو با ستاره ها در عربستان

به گزارش شمانیوز؛ دیدار دو تیم پرستاره و ثروتمند عربستان یعنی النصر و الاتفاق در جام حذفی این کشور با جنجال‌های زیادی همراه شد. به نظر می‌رسید داور بازی النصر و الاتفاق پس از ضربه کتف جردن هندرسون انگلیسی، بازیکن دیگری را اشتباهی را اخراج کرد.

رونالدو

دو تیم لیگ برتر عربستان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام قهرمانان پادشاهی به مصاف هم رفتند و النصر در پایان به برد ۱-۰ رسید. در حالی که بازی بدون گل و به سمت وقت اضافه پیش می‌رفت، تنش‌ها بین خرید ۵۲ میلیون پوندی النصر از پورتو یعنی اوتاویو و هندرسون بازیکن سابق لیورپول و کاپیتان فعلی الاتفاق شعله‌ور شد. هندرسون بازیکن برزیلی الاصل پرتغال را نقش زمین کرد و به نظر می‌رسید داور کارت قرمز را به او نشان دهد.

در آخرین دقایق بازی در نیمه دوم، علی هزازی، هافبک الاتفاق، اوتاویو را سرنگون کرد و با او درگیر شد، سپس هندرسون سریعا به درگیری وارد شد و سه بار پشت سر هم اوتاویو را هل داد. اما داور به جای اخراج هندرسون ترجیح داد هزازی که خطاکننده بود را اخراج کند.

کریستیانو رونالدو به هندرسون هشدار داد که مراقب حرکاتش باشد. پس از اینکه بازی در نیمه دوم به پایان رسید، رونالدو به سمت هندرسون رفت و نقشش در این درگیری را توضیح داد و گفت که به نظرش باید از زمین اخراج می‌شد و به او گوشزد کرد که در ادامه بازی که به ۱۲۰ دقیقه کشیده شد مراقب حرکاتش باشد.

هندرسون در جریان صحبت‌های رونالدو فقط سعی کرد او را آرام کند و وارد بحث جدیدی نشد تا اوضاع برای خود و تیمش بدتر نشود. در نهایت النصر در پایان وقت‌های اضافه با تک‌ گل سادیو مانه موفق به شکست الاتفاق شد و به دور بعد راه پیدا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied