شمانیوز
شما نیوز

پرستو گلستانی

پرستو گلستانی بازیگر پدر سالار چی بود و چی شد؟ + عکس

جدیدترین عکسی از پرستو گلستانه در گذر زمان مشاهده می کنید.

پرستو گلستانی بازیگر پدر سالار چی بود و چی شد؟ + عکس

به گزارش شمانیوز؛   پرستو گلستانی با بهروز بقایی ازدواج کرده بود. اما سرانجام با وجود پسری بنام بهرنگ این دو زوج از بکدیگر جدا شدند، پرستو گلستانی دیگر ازدواج نکرده است.پرستو گلستانی  از آن بازیگران شیرینی است که سالیان طولانی او را در اثری قابل‌اعتنا ندیده‌ایم. او هم در دهه هفتاد حضور فعال و پرشوری داشت.  پرستوگلستانی با چهره‌ای دل‌نشین و کودکانه برای ایفای نقش دختران جوان پرشور گزینه مناسبی بود.  پرستو گلستانی در پدرسالار هم او را با چهره‌ای بسیار بچگانه و جوان می‌بینیم. او این روزها در دوره میانسالی به‌سر می‌برد و همچنان زیبا و دوست‌داشتنی است. هیچ‌کس از آثار گذر زمانه در امان نیست و این طبیعی است. شاید با کنار هم گذاشتن تصاویر قبل و کنونی پرستو گلستانی به‌سختی متوجه شویم که این دو عکس متعلق به یک شخص‌اند. بااین‌حال، او همچنان چهره‌ای شیرین دارد و بشاش.

پرستو گلستانی

ازدواج پرستو گلستانی با بهروز بقایی 

پرستو گلستانی با بهروز بقایی ازدواج کرده بود. اما سرانجام با وجود پسری بنام بهرنگ این دو زوج از بکدیگر جدا شدند، وی دیگر ازدواج نکرده است.

پرستو گلستانی

پرستو گلستانی متولد 11 خرداد 1350 در تهران است و اصالت خراسانی دارد. او در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمده و خواهرزاده مهدی اخوان‌ثالث، شاعر شهیر و بلند آوازه شعر نو و معاصر ایران است.

او بازیگری تئاتر را از سال 65 و در کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده است، در سال 74 از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر با پایان‌نامه‌ای تحت عنوان «شیوه آموزش بازیگری برای کودکان و نوجوانان» فارغ‌التحصیل شد.

پرستو گلستانی

او همیشه دل‌مشغولی اصلی خود را کار برای گروه کودک و نوجوان عنوان کرده است و در سریال‌ها، نمایش‌ها و فیلم‌های بسیاری بازی کرده است که ویژه این گروه‌های سنی هستند. او همین طور پس از فراغت از تحصیل، در دوره دو سال و نیمه بازیگری در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما آموزش دیده است و اساتیدی مانند مرضیه برومند، رویا تیموریان و رویا افشار داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied