شمانیوز
شما نیوز

رنگ مو ترکیبی | رنگ مو

دیگه بابت رنگ کردن مو هات آرایشگاه نرو | آموزش رنگ مو ترکیبی در خانه

اگر شماهم به فکر این هستید که خودتان در خانه موهایتان را رنگ کنید و یک رنگ مو زیبا داشته باشید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

دیگه بابت رنگ کردن مو هات آرایشگاه نرو | آموزش رنگ مو ترکیبی در خانه

به گزارش شمانیوز : رنگ مو یکی از انواع لوازم آرایشی است که خانم و آقا از آن استفاده می کنند. رنگ مو در دسته های طبیعی ، فانتزی و ترکیبی دسته بندی می شوند. رنگ مو به بشر کمک کرده‌اند تا تارهای موی سفید خود را با رنگ بپوشاند . این روزها خیلی از افراد علاقه دارند از رنگ مو ترکیبی استفاده کنند.  در ادامه ما به شما آموزش می دهیم چگونه در خانه رنگ مو ترکیبی درست کنید و یک موی زیبا داشته باشید. 

 

رنگ موی نسکافه‌ای دودی

نصف تیوپ دودی شماره 8 + یک چهارم تیوپ رنگ تنباکویی یا نسکافه‌ای شماره 7 + یک هشتم تیوپ رنگ زیتونی 7 + یک هشتم تیوپ مرواریدی خاکستری پایه 7 + دو سانتی متر واریاسیون بنفش و آبی، رنگ موی نسکافه‌ای دودی زیبایی به موهایتان می‌دهد.

 

رنگ موی عسلی

برای داشتن این رنگ مو نیاز است که موها به صورت یکدست روشن باشند. بنابراین اگر نمیخواهید موهایتان را دکلره کنید، ابتدا به کمک رنگ موی 000 و اکسیدان 12 درصد موهایتان را یکدست و روشن کنید. سپس ترکیب رنگ‌های زیتونی و دودی شماره 9 را به همراه واریاسیون طلایی و اکسیدان 9 درصد روی موها بزنید.

 

رنگ موی دودی

40 میلی لیتر رنگ بژ متوسط + 30 میل رنگ بژ روشن + 30 میل زیتونی شماره 7 + 20 میل دودی شماره 6 + 4 سانتی متر واریاسیون نقره‌ای و اکسیدان 6 درصد. این ترکیب رنگ، رنگ دودی جذابی به موهای شما خواهد داد.

رنگ مو

رنگ موی شرابی

برای اینکه موهای خود را شرابی کنید، نیاز به تعداد رنگ زیادی ندارید. دو سوم تیوپ از رنگ v2 به همراه یک سوم از رنگ شماره 3.6 را با اکسیدان 9 درصد ترکیب نموده و روی موهای خود بزنید تا از رنگ شرابی و جذاب ایجاد شده لذت ببرید.

 

رنگ موی خاکستری

یکی از رنگ‌های بسیار پرطرفدار و البته زیبا برای از بین بردن تن رنگی نارنجی و زرد از روی موها، رنگ موی خاکستری است. در ادامه آموزش ترکیب رنگ مو برای دست یافتن به این رنگ زیبا را خواهیم داشت. برای اینکه رنگ خاکستری را بدون دکلره روی موهای خود داشته باشید، کافیست یک چهارم تیوپ رنگ خاکستری شماره 7، یک چهارم تیوپ رنگ طبیعی پایه 6، یک چهارم تیوپ رنگ شکلاتی شماره 7 را با دو سانتی متر واریاسیون نقره‌ای و بنفش، ترکیب نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied