شمانیوز
شما نیوز

امیر مقاره | حواشی امیر مقاره

خواننده گروه ماکان بند با یک استایل مسخره پیداش شد | امیر مقاره شبیه پیرمدها شد

جدیدترین عکس امیر مقاره خواننده گروه ماکانبند را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

خواننده گروه ماکان بند با یک استایل مسخره پیداش شد | امیر مقاره شبیه پیرمدها شد

به گزارش شمانیوز؛ امیر مقاره سلبریتی‌های ایرانی می‌باشد، در پست اینستاگرامی‌اش عکس‌های جذابی از خود منتشر کرده‌ است.به نظر می‌رسد. امیر مقاره بازی گلف علاقه‌مند است چراکه قبلا هم عکس‌هایی با استایل رترو (Retro) در زمین گلف را به اشتراک گذاشته بود. امیر مقاره اینبار هم با اوت‌فیتی جذاب در زمین گلف ژست گرفته و طرفدارانش را بیش از پیش شیفته خود ساخته‌است. امیر مقاره برای تدارک این استایل شلوار جین خوش‌رنگش را با بلوز سرمه‌ای‌رنگی از برند مطرح «پولو» (Polo) همراه کرده و با افزودن اکسسوری‌های جذاب، جلوه‌ای لوکس به استایلش بخشیده‌است. کلاه برت فرانسوی، عینک شیک و متفاوت، ساعت لوکس، دستبند خاص و کفش اسپرت سفیدرنگ مقاره، تیپ لاکچری امیرمقاره را تکمیل کرده‌اند.

امیر مقاره

ازدواج و همسر امیر مقاره

امیر تاکنون ازدواج نکرده و میگوید من در زندگی فقط به دنبال یک دختر هستم آن هم دخترم است و فقط جلوی یک دختر زانو میزنم و باز هم آن دخترم میباشد و حتی امیر از الان برای دخترش هم اسم انتخاب کرده و میگوید در آینده اسم دخترم را عسل می گذارم.
همسر امیر مقاره فعلا هیچ دختری نیست و او می گوید تا زمانی که نتوانم گروه را به موقعیت مالی عالی برسانم قصد ازدواج کردن ندارم. لازم به ذکر است که درآمد فعلی وی بسیار زیاد است ولی هنوز قصد زن گرفتن ندارد. او قصد دارد وقتی که زن گرفت و دخترش به دنیا آمد نام دخترش عسل بگذارد. امیر علاوه به خوانندگی در حوضه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

شهرت امیر مقاره ماکان بند

امیر مقاره از دوران نوجوانی به سرودن شعر علاقه زیادی داشته است و تاکنون اشعار بسیار زیبای را سروده است. همچنین از سال 93 به طور رسمی کار خود را در گروه ماکان بند آغاز کرد و در کنار بهترین دوست و همکارش رهام هادیان توانست به اوج شهرت برسد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied