شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت | فال تاروت کبیر را اینجا بخوانید

فال تاروت کبیر پنج شنبه 11 آبان 1402 را در زیر بخوانید.

فال تاروت | فال تاروت کبیر را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز : فال تاروت چیست ؟  یک روش پیشگویی سرنوشت است. فال تاروت بیشتر در کشورهای اروپایی رواج دارد. قدمت فال تاروت بسیار زیاد است. فال تاروت انواع مختلفی دارد. فال تاروت پیشینه تاریخی دارد و در پاسخگویی به یکسری سؤالات ازجمله روابط عاشقانه، پول، آینده و غیره نقش مهمی ایفا می‌کند. در ادامه فال تاروت 11 آبان 1402 را در زیر می خوانید. 

 

فروردین 

کارت قدرت

قدرت درونی شما بی‌نظیر است. شما توانایی انجام هر کاری را دارید، فقط کافی است به خودتان ایمان داشته باشید. از این فرصت استفاده کنید تا به اهداف خود برسید و پیشرفت کنید

شما پر از شور و شوق هستید، اما گاهی اوقات خودتان را محدود می‌کنید. اجازه ندهید ترس یا شک شما را از رسیدن به خواسته‌هایتان باز دارد. کمی ریسک کنید و از زندگی لذت ببرید.در حال حاضر، شما کاری را مخفیانه انجام می‌دهید. اگر این کار باعث ناراحتی یا ناامنی شما می‌شود، بهتر است آن را با دیگران در میان بگذارید.

 

اردیبهشت

کارت عشاق

شما در حال تجربه یک عشق عمیق و پرشور هستید. این عشق می‌تواند از نوع عاشقانه، معنوی، یا هر دو باشد. مهم نیست که هدف شما از این عشق چیست، مهم این است که آن را با تمام وجود تجربه کنید.

از حرف‌های دیگران نترسید و راه خودتان را بروید. شما فرد خلاق و احساساتی هستید و باید اجازه دهید که این احساسات در زندگی شما جاری شوند.

در رابطه عاطفی خود، به همان اندازه که غم و غصه وجود دارد، آرامش و امید نیز هست. دست عشق خود را بگیرید و به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید.

 

خرداد

کارت ملکه

شما فرد عمل‌گرا و پرانرژی هستید. این انرژی در زندگی عاطفی شما نیز بروز می‌کند و باعث می‌شود که در کنار عشق زندگی خود، چیزهای جدیدی را کشف کنید. از این فرصت لذت ببرید، اما گاهی قبل از عمل کردن، به حرف‌های شریک زندگی خود نیز گوش دهید.

در حال حاضر، شما کاری را مخفیانه انجام می‌دهید. به راه خود ادامه دهید و پس از اتمام آن، دیگران را در جریان قرار دهید.

به زودی، خبری از راه دور می‌شنوید که خستگی اخیر شما را به کلی از بین می‌برد.

 

تیر

کارت ستاره

امروز فرصتی برای شما فراهم می‌شود تا با افرادی آشنا شوید که می‌توانند به پیشرفت شما کمک کنند. این آشنایی می‌تواند در زمینه شغلی، تحصیلی، یا هر زمینه دیگری که به آن علاقه دارید، باشد. از این فرصت استفاده کنید و با اعتماد به نفس، خود واقعی خود را به دیگران معرفی کنید.

همچنین، زمان آن رسیده است که به همراه شریک زندگی خود، روی یک هدف مشترک تمرکز کنید. هر چه زودتر قدم اول را بردارید، زودتر به نتیجه دلخواه خواهید رسید. برای شروع، می‌توانید از کارهای کوچک شروع کنید و کم‌کم به کارهای بزرگتر برسید.

 

مرداد

کارت کیمیاگر

امروز، مسیر زندگی شما تغییر می‌کند. شما با افراد جدید یا دوستان قدیمی ملاقات خواهید کرد که می‌توانند به پیشرفت شغلی شما کمک کنند. از این فرصت استفاده کنید و تمام تمرکز خود را بر آن بگذارید تا این فرصت را از دست ندهید. حتی اگر در راهی که می‌خواهید انتخاب کنید تردید دارید، باز هم به جلو حرکت کنید.

در مورد مسائل عاطفی، درست زمانی که فکر می‌کنید همه چیز خوب است، ناگهان یادتان می‌آید که به قول‌های خود عمل نکرده‌اید. این موضوع می‌تواند باعث ایجاد ناراحتی در شریک زندگی شما شود. با گفتگو و ابراز پشیمانی، می‌توانید مشکل را حل کنید.

 

شهریور

کارت ارابه

امروز احساسات شما کمی بالا و پایین است. ممکن است نسبت به هر چیزی که می بینید واکنش نشان دهید. سعی کنید در موقعیت های رسمی، احساسات خود را کنترل کنید.

شما فردی رمانتیک و با انگیزه هستید. دوست دارید جهان اطراف خود را بیشتر بشناسید و برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنید.

اگر به فکر مسافرت هستید، اکنون زمان خوبی برای آن است. سفر می تواند به شما کمک کند تا احساسات خود را کنترل کنید و از زندگی لذت ببرید.

در مورد مسائل عاطفی، بهتر است به جای انتظار، اقدام کنید. اگر به دنبال عشق هستید، باید بیرون بروید و آن را جستجو کنید. در غیر این صورت، در ناامیدی غرق خواهید شد.

فال تاروت

مهر 

کارت تاروت: دو شمشیر

شما نمی توانید آینده را پیش بینی کنید. شما می توانید حدس بزنید که چه چیزی ممکن است در راه باشد، اما ممکن است تا زمانی که اتفاق نیافتد ندانید چه پیش خواهد آمد.

این کارت تاروت نشان می دهد که شهود شما ممکن است کمی ضعیف باشد زیرا اطلاعات کافی در دست ندارید. به همه چیز زمان بدهید و ببینید که آیا وضعیت شما بهبود می یابد یا خیر.

 

آبان

کارت چرخ سرنوشت

شرکت در فعالیت‌های اجتماعی، فرصتی برای آشنایی با افراد جدید و گسترش شبکه اجتماعی شما فراهم می‌کند. این امر می‌تواند به شما در زمینه‌های مختلف زندگی، مانند شغل، تحصیل، یا روابط شخصی، کمک کند.

همچنین، توصیه می‌کنیم ارتباط خود را با دوستان نزدیک و معمولی خود حفظ کنید. این افراد می‌توانند در مواقع سختی، حامی و پشتیبان شما باشند.

فردی وارد زندگی شما می‌شود که می‌تواند تأثیر مثبتی بر شما داشته باشد. این فرد می‌تواند به شما کمک کند تا پتانسیل‌های خود را کشف کنید و به اهداف خود برسید.

صادقانه بودن در بیان نظرات، نشانه‌ای از اعتماد به نفس و شجاعت شماست. دیگران نیز از این خصوصیت شما قدردانی می‌کنند.

 

آذر

کارت تاروت: ارابه

برای رسیدن به موفقیت، گاهی ممکن است تا پایان مسیر سختی را طی کنید. اگر فکر می کنید که تسلیم شدن و ترک تلاش، شرایط بهتری را برایتان رقم می زند، ممکن است اینطور نباشد.

اگر می خواهید ادامه دهید، ادامه دهید. موفقیت نزدیک است. رها کردن فقط ثابت می کند که شما فردی ضعیف و بی اراده هستید.

 

دی

کارت خورشید

امروز، توانایی و استعداد شما در اوج است. این فرصتی عالی برای شماست تا خلاقیت خود را به کار بگیرید و کارهای جدیدی انجام دهید. می‌توانید در کلاس‌های مورد علاقه‌تان مانند موسیقی یا نقاشی شرکت کنید یا به ایده‌هایی که مدتی است در سر دارید، جامه عمل بپوشانید.

برای رسیدن به موفقیت، فقط کافی است انرژی و انگیزه خود را حفظ کنید و از نظر فیزیکی نیز آمادگی لازم را داشته باشید. اگر می‌خواهید به رویاهایتان برسید، همین امروز حرکت کنید و نتیجه آن را ببینید.

 

بهمن

کارت کاهن اعظم

اطلاعاتی که از دوستانتان دریافت کرده‌اید، شما را برای رسیدن به اهدافتان مصمم‌تر می‌کند. شما ایده‌های زیادی در سر دارید که پس از مدت‌ها تلاش، بالاخره می‌توانید آنها را اولویت‌بندی کنید و قدم اول را بردارید.

اما قبل از اقدام، مطمئن شوید که همه چیزهایی که برای موفقیت نیاز دارید را فراهم کرده‌اید. وقت خود را با دویدن از این مکان به آن مکان تلف نکنید.

 

اسفند

کارت جهان

امروز، شما پر از اشتیاق، شور زندگی و هیجان هستید. این انرژی مثبت می‌تواند شما را به انجام کارهای بزرگی وادار کند.

به جای وقت تلف کردن، حرکت کنید. می‌توانید در یک کلاس ورزش ثبت نام کنید، پروژه جدیدی را شروع کنید، یا به دنبال سرگرمی جدید باشید.

به آنچه که خود به آن علاقه دارید، توجه کنید. نظرات دیگران مهم هستند، اما نباید اجازه دهید که شما را از رسیدن به اهدافتان بازدارند.

اگر شریک زندگی شما از ایده‌های شما خوشش نمی‌آید، با او صحبت کنید. ممکن است او از شرایط شما درک کافی نداشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی